EVROPA - tisková konference po kvalifikaci: Kimi Räikkönen (Ferrari), Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Kimi Räikkönen - pole-position Nejhorší bylo to dlouhé čekání. Člověk musí být trpělivý, soustředit se a pak udělat to nejlepší, co umí. Byla to složitá situace. Ale měřené kolo se mi povedlo a první místo přišlo nakonec docela v pohodě. Auto je výborné po celý víkend. Ale závod bude dlouhý a těžký. Tady mi to ještě nikdy nevyšlo, tak doufejme, že zítra se to změní.
Fernando Alonso - 2. Před pátou zatáčkou se mi nepovedlo zařadit a v důsledku toho jsem byl nedotáčivý o nějakých 50-60 metrů před šestou zatáčkou. V té chvíli jsem myslel, že první místo je ztraceno, že budu v nejlepším případě pátý nebo šestý, takže druhé místo je velmi milým překvapením. Nehoda je vždy nepříjemná, zvlášť když se stane týmovému kolegovi. Ale i o tom je závodění, musíte se naučit se vším rychle vyrovnat a jít dál, odvádět svoji práci. Když tak dlouho čekáte, ztrácíte koncentraci. Kvalifikace je pak hodně stresující.
Felipe Massa - 3. Jsem myšlenkami doma v Sao Paolo, kde zahynulo 200 lidí při leteckém neštěstí. Chtěl bych pro svoji zemi udělat něco dobrého, proto jsem si dal aspoň ty černé pruhy na helmu a paže.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.