FRANCIE - tisková konference po závodě: Kimi Räikkönen (Ferrari), Felipe Massa (Ferrari), Lewis Hamilton (McLaren).
Kimi Räikkönen - vítěz Konečně nám vyšel start, to hodně usnadnilo závod. Auto bylo po celou dobu dobré. Nebylo perfektní, ale byl jsem spokojený. Stačilo mi držet se Felipeho, protože jsem věděl, že budu zastavovat o něco později, a při druhé zastávce se mi podařilo dostat před něj. Byl jsem vzadu trochu víc než jsem chtěl, tak jsem musel jet opravdu na hraně, ale vyšlo to. Nemohl jsem si přát víc. Poslední dva měsíce byly dost těžké, ale po celou dobu jsem věřil, že když budeme pracovat, tak se to zase zlepší. Pořád nejsme tam, kde bychom chtěli být, ale rozhodně jsem od posledních testů mnohem spokojenější.
Felipe Massa - 2. Přišel jsem o vítězství kvůli pomalejším jezdcům. V prvním stintu jsem byl čtyři sekundy před Kimim, to šlo všechno podle plánu a na trať jsem vyjel zase před ním. Při druhé zastávce jsem uvízl mezi pomalejšími a tam jsem to prohrál, jsem z toho zklamaný. Za ostatními auty jsem hodně postrádal přítlak a nemohl jsem jet dost rychle. Kdybych měl volnou trať, mohlo to být mnohem lepší. Ale jsem rád, že se zadařilo týmu, a že máme první letošní double. Vzhledem k pozici McLarenu v šampionátu je to pro nás hodně důležité.
Lewis Hamilton - 3. Nepodařilo se mi zrovna nejlépe odstartovat a zatím nevím, co se přesně stalo. Viděl jsem, že mě předjíždí Kimi a zkusil jsem se jej držet, ale to bylo bez šance, musel bych mít o hodně rychlejší auto.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.