USA, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zajel před svojí druhou zastávkou u mechaniků nejrychlejší kolo závodu. Hamilton a Alonso jezdili svá nejlepší kola v první fázi závodu.
Vzhledem k tomu, že Kimi Räikkönen nejel nijak odlišnou strategii od ostatních, může být jeho čas příslibem zlepšující se konkurenceschopnosti stáje Ferrari. V nejrychlejším kole překonal McLareny o více než desetinu sekundy.
Svého týmového kolegu, který pro něj byl v druhé polovině závodu největší motivací, překonal v nejrychlejším kole téměř o tři desetiny. U McLarenu je Hamilton i v této statistice lepší než Alonso.
Za oběma Ferrari a Mclareny jsou BMW, zkušený Heidfeld dnes byl přecejen rychlejší než úplný nováček Vettel, který však rozhodně nemusí být smutný. A za BMW následují Renaulty, mezi které se ovšem vklínil dnes velmi rychlý Webber.
Naprostým propadákem je Honda, stále zůstává bez bodů a jejím nejbližsím soupeřem je Super Aguri, nejmenší stáj startovního pole s motorem od nikoho jiného než právě od Hondy. Solidní časy zajížděl Sutil, týmovému kolegovi uštědřil další šrám na kariéře.
Nejrychlejší kola Grand Prix USA 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:13.117 (49) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:13.222 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:13.257 (21) 4. Felipe Massa - Ferrari - 1:13.380 (50) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:13.414 (20) 6. Sebastian Vettel - BMW - 1:13.862 (53) 7. Heikki Kovalainen - Renault - 1:13.998 (67) 8. Mark Webber - Red Bull - 1:14.004 (57) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:14.009 (67) 10. Jarno Trulli - Toyota - 1:14.016 (30) 11. Nico Rosberg - Williams - 1:14.066 (34) 12. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:14.066 (55) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:14.486 (41) 14. Jenson Button - Honda - 1:14.703 (42) 15. Adrian Sutil - Spyker - 1:14.858 (49) 16. Scott Speed - Toro Rosso - 1:15.092 (66) 17. Vitantonio Liuzzi - STR - 1:15.426 (64) 18. Christijan Albers - Spyker - 1:15.902 (65) 19. Takuma Sato - Super Aguri - 1:16.680 (8)
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.