USA, NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Kimi Räikkönen zajel před svojí druhou zastávkou u mechaniků nejrychlejší kolo závodu. Hamilton a Alonso jezdili svá nejlepší kola v první fázi závodu.
Vzhledem k tomu, že Kimi Räikkönen nejel nijak odlišnou strategii od ostatních, může být jeho čas příslibem zlepšující se konkurenceschopnosti stáje Ferrari. V nejrychlejším kole překonal McLareny o více než desetinu sekundy.
Svého týmového kolegu, který pro něj byl v druhé polovině závodu největší motivací, překonal v nejrychlejším kole téměř o tři desetiny. U McLarenu je Hamilton i v této statistice lepší než Alonso.
Za oběma Ferrari a Mclareny jsou BMW, zkušený Heidfeld dnes byl přecejen rychlejší než úplný nováček Vettel, který však rozhodně nemusí být smutný. A za BMW následují Renaulty, mezi které se ovšem vklínil dnes velmi rychlý Webber.
Naprostým propadákem je Honda, stále zůstává bez bodů a jejím nejbližsím soupeřem je Super Aguri, nejmenší stáj startovního pole s motorem od nikoho jiného než právě od Hondy. Solidní časy zajížděl Sutil, týmovému kolegovi uštědřil další šrám na kariéře.
Nejrychlejší kola Grand Prix USA 2007 1. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:13.117 (49) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:13.222 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 1:13.257 (21) 4. Felipe Massa - Ferrari - 1:13.380 (50) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:13.414 (20) 6. Sebastian Vettel - BMW - 1:13.862 (53) 7. Heikki Kovalainen - Renault - 1:13.998 (67) 8. Mark Webber - Red Bull - 1:14.004 (57) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:14.009 (67) 10. Jarno Trulli - Toyota - 1:14.016 (30) 11. Nico Rosberg - Williams - 1:14.066 (34) 12. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:14.066 (55) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:14.486 (41) 14. Jenson Button - Honda - 1:14.703 (42) 15. Adrian Sutil - Spyker - 1:14.858 (49) 16. Scott Speed - Toro Rosso - 1:15.092 (66) 17. Vitantonio Liuzzi - STR - 1:15.426 (64) 18. Christijan Albers - Spyker - 1:15.902 (65) 19. Takuma Sato - Super Aguri - 1:16.680 (8)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.