USA, tisková konference: Lewis Hamilton (McLaren), Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Lewis Hamilton - vítěz Je to sen. Přijet ve skvělé formě do Severní Ameriky na dva okruhy, na kterých jsem nikdy s ničím nejel a na obou vyhrát, to je fantazie. Tým doma odvedl obrovskou práci na vývoji tohoto vozu, jsou nejlepší. A naši lidé, kteří jsou s námi tady, připravili správnou strategii. Jsem šťastný, že jsem toto dokonalé dílo mohl dokončit. Fernando bojoval hodně dobře a profesionálně. Ve střední části závodu jsem trochu předčasně opotřeboval pneumatiky a on se mohl dotáhnout do mého aerodynamického stínu. Ale podařilo se mi to ustát a znovu se vzdálit. Náskok jsem si udržel a vyhrál závod. Posledních patnáct kol na čele mi připadalo jako celá věčnost. Ale podařilo se mi to a moje pocity jsou nepopsatelné.
Fernando Alonso - 2. Bylo to opravdu vyrovnané. Bylo to těsné už na startu, ale Lewise se mi nepodařilo předjet. Potom už je těžké někoho následovat, v těsné blízkosti ztrácíte přítlak. Snažil jsem mezi zastávkami v boxech, jednou jsem se znovu dostal vedle něj, ale na předjetí to nestačilo. Poslední část závodu byla taková konzervativní, předjíždění bylo těžké. Začneme se soustředit na závod ve Francii. Osm bodů je lepších než nic. Zvětšili jsme bodový náskok před Ferrari a to je pro šampionát hlavní.
Felipe Massa - 3. Do první zastávky jsem s nimi trochu mohl držet krok, ale pomalu se vzdalovali, byli tak o tři desetiny na kolo rychlejší. Když jsem se snažil jet ještě o něco rychleji, už mi to příliš klouzalo, nešlo to. Viděl jsem, jak se pomalu vzdalují, tak jsem nakonec rád, že jsem zůstal třetí. Kimi byl hodně agresivní. Jel na jiných pneumatikách a zřejmě na tom byl ke konci závodu lépe, tak se na mě mohl dotáhnout. Ale podařil se mi start, porazil jsem jej a měl jsem před ním až do druhé zastávky náskok. Udržel jsem auto na trati, neudělal jsem chybu a udržel jsem Kimiho vzadu.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.