USA, tisková konference: Lewis Hamilton (McLaren), Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Lewis Hamilton - vítěz Je to sen. Přijet ve skvělé formě do Severní Ameriky na dva okruhy, na kterých jsem nikdy s ničím nejel a na obou vyhrát, to je fantazie. Tým doma odvedl obrovskou práci na vývoji tohoto vozu, jsou nejlepší. A naši lidé, kteří jsou s námi tady, připravili správnou strategii. Jsem šťastný, že jsem toto dokonalé dílo mohl dokončit. Fernando bojoval hodně dobře a profesionálně. Ve střední části závodu jsem trochu předčasně opotřeboval pneumatiky a on se mohl dotáhnout do mého aerodynamického stínu. Ale podařilo se mi to ustát a znovu se vzdálit. Náskok jsem si udržel a vyhrál závod. Posledních patnáct kol na čele mi připadalo jako celá věčnost. Ale podařilo se mi to a moje pocity jsou nepopsatelné.
Fernando Alonso - 2. Bylo to opravdu vyrovnané. Bylo to těsné už na startu, ale Lewise se mi nepodařilo předjet. Potom už je těžké někoho následovat, v těsné blízkosti ztrácíte přítlak. Snažil jsem mezi zastávkami v boxech, jednou jsem se znovu dostal vedle něj, ale na předjetí to nestačilo. Poslední část závodu byla taková konzervativní, předjíždění bylo těžké. Začneme se soustředit na závod ve Francii. Osm bodů je lepších než nic. Zvětšili jsme bodový náskok před Ferrari a to je pro šampionát hlavní.
Felipe Massa - 3. Do první zastávky jsem s nimi trochu mohl držet krok, ale pomalu se vzdalovali, byli tak o tři desetiny na kolo rychlejší. Když jsem se snažil jet ještě o něco rychleji, už mi to příliš klouzalo, nešlo to. Viděl jsem, jak se pomalu vzdalují, tak jsem nakonec rád, že jsem zůstal třetí. Kimi byl hodně agresivní. Jel na jiných pneumatikách a zřejmě na tom byl ke konci závodu lépe, tak se na mě mohl dotáhnout. Ale podařil se mi start, porazil jsem jej a měl jsem před ním až do druhé zastávky náskok. Udržel jsem auto na trati, neudělal jsem chybu a udržel jsem Kimiho vzadu.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.