USA, tisková konference: Lewis Hamilton (McLaren), Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Lewis Hamilton - vítěz Je to sen. Přijet ve skvělé formě do Severní Ameriky na dva okruhy, na kterých jsem nikdy s ničím nejel a na obou vyhrát, to je fantazie. Tým doma odvedl obrovskou práci na vývoji tohoto vozu, jsou nejlepší. A naši lidé, kteří jsou s námi tady, připravili správnou strategii. Jsem šťastný, že jsem toto dokonalé dílo mohl dokončit. Fernando bojoval hodně dobře a profesionálně. Ve střední části závodu jsem trochu předčasně opotřeboval pneumatiky a on se mohl dotáhnout do mého aerodynamického stínu. Ale podařilo se mi to ustát a znovu se vzdálit. Náskok jsem si udržel a vyhrál závod. Posledních patnáct kol na čele mi připadalo jako celá věčnost. Ale podařilo se mi to a moje pocity jsou nepopsatelné.
Fernando Alonso - 2. Bylo to opravdu vyrovnané. Bylo to těsné už na startu, ale Lewise se mi nepodařilo předjet. Potom už je těžké někoho následovat, v těsné blízkosti ztrácíte přítlak. Snažil jsem mezi zastávkami v boxech, jednou jsem se znovu dostal vedle něj, ale na předjetí to nestačilo. Poslední část závodu byla taková konzervativní, předjíždění bylo těžké. Začneme se soustředit na závod ve Francii. Osm bodů je lepších než nic. Zvětšili jsme bodový náskok před Ferrari a to je pro šampionát hlavní.
Felipe Massa - 3. Do první zastávky jsem s nimi trochu mohl držet krok, ale pomalu se vzdalovali, byli tak o tři desetiny na kolo rychlejší. Když jsem se snažil jet ještě o něco rychleji, už mi to příliš klouzalo, nešlo to. Viděl jsem, jak se pomalu vzdalují, tak jsem nakonec rád, že jsem zůstal třetí. Kimi byl hodně agresivní. Jel na jiných pneumatikách a zřejmě na tom byl ke konci závodu lépe, tak se na mě mohl dotáhnout. Ale podařil se mi start, porazil jsem jej a měl jsem před ním až do druhé zastávky náskok. Udržel jsem auto na trati, neudělal jsem chybu a udržel jsem Kimiho vzadu.
Přestup k Ferrari měl být pro Hamiltona vrcholem kariéry, ale zatím přináší spíše nejistotu než úspěchy. Sedminásobný mistr světa se stále adaptuje na nové prostředí, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti ve Formuli 1.
Flavio Briatore dal jasně najevo, že Alpine musí v roce 2026 pravidelně bojovat o stupně vítězů, jinak nemá šanci naplnit jeho ambice. Přechodné období končí a tým musí začít dokazovat svou konkurenceschopnost přímo na trati.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.