David Tremayne, zpravodaj Mezinárodní automobilové federace, se před závodem zamýšlí nejen nad strategií McLarenu. Jen úvahy, nebo ví něco víc?
Bude Lewis Hamilton schopen konkurovat Alonsovi i během závodu? Tremayne na oficiálních stránkách F1 předpokládá, že veze méně paliva. Zdál se mu po kvalifikaci spokojený s pole-position, ale zklamaný z náskoku před svým týmovým kolegou. Navíc Alonso je podezřele nadšený druhým místem...
A co tahkle Ferrari? Oba piloti jsou pořád o něco pomalejší než stříbrné šípy, ale co když mají plné nádrže? Tremayne je v trénincích sledoval a i čísla z pátečního odpoledního tréninku naznačují, že při dlouhých jízdách, kde jezdci vezou nejvíce paliva, nemělo Ferrari konkurenci. Konkurence však nemusela esa ukázat.
Ještě k palivu... Kde se nejvíce nabízí velký rozdíl ve strategii obou pilotů, to je u Renaultu. Zatímco Fisichella byl po celý víkend vyrovnaným soupeřem mladého Kovalainena, v posledních patnácti kvalifikačních minutách zůstal posledním v TOP-10. Ten má v plánu o zastávku méně a bude bodovat.
A poslední řada v oranžových barvách nizozemského Spykeru? Spyker je nejpomalejší, má ovšem rychlého Sutila. Ten by měl hledět dokončit závod, zato s Albersem to jde z kopce. Zdůvodnění, že jeho Spyker byl pomalým na rovince, je opravdu bídnou výmluvou poté, co na Sutila ztratil obvyklou půlsekundu.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.