USA, tisková konference po kvalifikaci: Lewis Hamilton (McLaren), Fernando Alonso (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Lewis Hamilton - pole-position Abych pravdu řekl, jsem překvapený. Před kvalifikací jsme pořád neměli úplně dokonalé nastavení a věděl jsem, že Fernando je tady rychlejší. Je příjemné zjistit, že jsme tak rychlí, rychlejší než Ferrari. Jsem rád za celý tým. Získat druhé pole-position je ještě lepší než to první minulý týden. Když jsem přejel čáru a řekli mi, že jsem první, celé kolo jsem se v helmě smál.
Fernando Alonso - 2. Je to dobrý víkend. V tréninku jsem byl nejrychlejší, jen v závěru kvalifikace ne, ale pro mě je podstatné, že jsem nejrychlejší po celý víkend. To mi dává jistotu pro závod. V poslední části kvalifikace rozhoduje mnoho faktorů a i zítra se může stát cokoliv. Věřím si.
Felipe Massa - 3. Rozhodně jsme o něco blíž, ale pořád nejsme vyrovnaní. Nestačí být blíž soupeřům, musíme být před nimi. Ale je to tady lepší než v Kanadě. Kanada pro nás byla těžká. Startovat z druhé řady není žádná katastrofa. Víme, že McLaren bude silný, jako v každém závodě. Musíme tvrdě bojovat až do konce, a to také uděláme.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.