O víkendu nás čeká Velká cena USA, jeden z nejzajímavějších a divácky nejatraktivnějších závodů v kalendáři Formule 1.
Slovo "nejatraktivnějších" je zde i přes výborné zážitky fanoušků těsně u závodní dráhy poněkud sporné, všichni si pamatují předloňský závod, kterého se zúčastnilo pouze šest vozů na pneumatikách Bridgestone, když Michelin v zápalu boje s konkurencí připravil pneumatiky, které nevydržely tlak v klopené zatáčce déle než pět kol. Po nárazu do betonové zdi si nejčernější vzpomínky odvezl Ralf Schumacher se zlomeným obratlem. A betonová zeď na vnějšku klopenky jej v Indinapolis zastavila i v roce 2003, kdy jej "pouze" bolela záda. Dotek betonu zkusil i v sezóně 2004. V roce 2003 zde navíc nešťastně kolidoval s tehdejším týmovým kolegou u Williamsu Montoyou.
Ralf Schumacher: "Na Indianapolis opravdu nemám nejlepší vzpomínky, vyzkoušel jsem si tu pár nehod. Nejradši bych na to všechno zapomenul. Pokusím se dát vzpomínky stranou a naladit se pozitivněji. Největší výzvou v Indianapolis je hledání správného vyvážení auta. Důležitá je hodně velká rychlost na dlouhé rovince při zachování ovladatelnosti v klikaté a zrádné vnitřní pasáži."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.