Co se podařilo před léty Ferrari v Rakousku, to teď potkalo McLaren. Jenže zatímco průhledné znevýhodnění Barrichella ve prospěch Schumachera u Ferrari bylo podnětem k zákazu týmové režie, McLaren byl na základě těchto pravidel očištěn.
Závěrem vyšetřování FIA je, že McLaren týmovou režii nepoužil. Asi tomu tak opravdu nebylo, McLaren v Monte Carlu neovlivňoval pořadí svých jezdců na trati. Ale ani Ron Dennis se netají tím, že po druhých zastávkách v boxech zakázal vyrovnané jezdecké dvojici závodění a nařídil bezpečný dojezd do cíle za plných 18 bodů pro tým.
Damon Hill, prezident britského klubu závodníků (BRDC) a šampion Formule 1 z roku 1996, pro britské noviny Daily Mail: "Mezi F1 a diváky platí nepsaná smlouva. Diváci se dívají na F1, aby viděli závody. Jakmile spolu dva jezdci z jedné stáje nesmějí závodit, smlouva je porušena.
Nigel Mansell, šampion Formule 1 z roku 1992, pro britskou televizi ITV: "McLaren udělal správné rozhodnutí, jejich strategie byla perfektní. Alonso jel dostatečně rychle na to, aby je nemohl nikdo ohrozit, a nebyl důvod riskovat. Udělal by to každý tým."
Jackie Stewart, trojnásobný šampion Formule 1 z 60. let a zkušený majitel stáje F1 v 90. letech, pro magazín AutoMoto 365: "Nevidím na tom nic špatného. Další skvělé druhé místo pro Hamiltona. Co by si pomohl, kdyby se v Monaku snažil předjet Alonsa? S největší pravděpodobností by skončil ve svodidlech a McLaren by přišel o body. Situace mezi Barrichellem a Schumacherem byla o něčem jiném. Musel tenkrát zpomalit tak o 50 km/h, aby jej Schumacher mohl předjet. To byla rána pro diváky i média. Ale nemůžete chtít po žádném týmu, aby nechal jezdce riskovat na hranici svých možností, když jsou oba bezpečně daleko před ostatními."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.