MONAKO - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: McLaren dnes neměl konkurenci, potvrzují to i nejrychlejší kola závodu.
Pouze McLareny se dostaly pod čas 1:16, Fernando Alonso byl o desetinu sekundy rychlejší než Lewis Hamilton. Zejména v případě Hamiltona však lze mluvit o dalším obdivuhodném kousku - prakticky se dá říct, že za celý závod na dvojnásobného šampiona ztratil pouze několik vteřin. Ve svém pátém závodě, na snad technicky nejnáročnějším okruhu.
A kdo byl vítězem ze zbytku světa? Podle výsledkové listiny Felipe Massa, ale podle nejrychlejších kol byl o něco lepší Robert Kubica s BMW. Ten byl po celý víkend nenápadný, ale v závodě se díky rychlé jízdě a správné strategii dostal před Nicka Heidfelda a chybělo jen málo, aby pro BMW vybojoval další čtvrté místo.
Velmi rychlý byl v dnešním dlouhém závodě Alex Wurz s Williamsem. Naopak jeho Nicovi Rosbergovi se dnes nedařilo a je velké zklamání, že nebodoval. David Coulthard byl rychlý, ale po startu z 13. místa neměl moc šancí a doplatil na nevýhodnou strategii.
Grand Prix Monaka 2007 - nejrychlejší kola 1. Fernando Alonso - McLaren - 1:15.284 (44) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:15.372 (28) 3. Robert Kubica - BMW - 1:16.006 (39) 4. Felipe Massa - Ferrari - 1:16.183 (47) 5. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:16.254 (54) 6. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:16.592 (62) 7. Alexander Wurz - Williams - 1:16.658 (40) 8. David Coulthard - Red Bull - 1:16.786 (75) 9. Jenson Button - Honda - 1:16.802 (40) 10. Scott Speed - Toro Rosso - 1:16.867 (73) 11. Nico Rosberg - Williams - 1:16.991 (70) 12. Nick Heidfeld - BMW - 1:17.041 (30) 13. Rubens Barrichello - Honda - 1:17.080 (69) 14. Heikki Kovalainen - Renault - 1:17.100 (72) 15. Takuma Sato - Super Aguri - 1:17.183 (74) 16. Anthony Davidson - Super Aguri - (63) 17. Ralf Schumacher - Toyota - 1:17.231 (47) 18. Jarno Trulli - Toyota - 1:17.495 (53) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:17.678 (34) 20. Christijan Albers - Spyker - 1:17.689 (70) 21. Mark Webber - Red Bull - 1:18.998 (17)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.