MONAKO - TISKOVÁ KONFERENCE: Fernando Alonso (McLaren), Lewis Hamilton (McLaren), Felipe Massa (Ferrari)
Fernando Alonso - vítěz Byl to bezpochyby fantastický víkend a máme hattrick: pole-position, nejrychlejší kolo a vítězství. To je v Monaku obzvláště cenné. Dnešní závod jsem si užíval v perfektním autě. Jednoduše jsem to odřídil. Myslím, že naše rychlost nás příjemně překvapila. Je to moje šestnácté nebo sedmnácté vítězství, ale ještě nikdy jsem nevyhrál o více než minutu před třetím jezdcem. Asi to bylo zatím moje nejjednodušší vítězství.
Lewis Hamilton - 2. Věděl jsem, že jsme oba hodně rychlí, a že když jste druhý, neudržíte se všude v těsném závěsu. Věděl jsem, že nebudu mít příležitost dostat se před Fernanda, že mohu maximálně vyvíjet tlak. Ale on je dvojnásobný šampion a nedělá chyby. Odvedl skvělou práci, stejně jako celý tým. Udělali jsme další dlouhý krok kupředu a jsme dál než všichni ostatní.
Bylo to hodně těžké, protože je to tady všude úzké a bylo těžké udržet koncentraci a vyhýbat jezdcům o kolo zpět. Fernando vždycky někoho předjel a já musel křičet do rádia, aby upozornili na vyvěšení modrých vlajek. Pořád dokola jsem získával a zase ztrácel. Musel jsem jet agresivně, ale přitom opatrně, abych dokončil závod a získal body. Mnohokrát jsem se dotkl bariér, ale auto bylo dostatečně pevné a všechny rány sneslo. Snažil jsem se dostat na první místo, ale nešlo to. Hádám, že příště!
Felipe Massa - 3. Je jasné, že McLaren předvedl neuvěřitelnou rychlost. I kdybych tlačil na 150%, výsledek by byl stejný. Nemohli jsme s tím nic udělat. Mohli jsme doufat jedině v jejich odstoupení. Ale třetí místo je dobré, máme další body. Budeme se muset do příštího závodu zlepšit. Dnes jsme jim nemohli konkurovat.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.