MONAKO - KVALIFIKACE: Fernando Alonso odstartuje z prvního místa do zítřejšího závodu na nejslavnějším okruhu v kalendáři. Massa je 3., Räikkönen se musí spokojit s 15. místem.
Z první části kvalifikace se nepodařilo postoupit Ralfovi Schumacherovi, jehož mechanici příliš dlouho pracovali na voze a Ralf nedokázal na trati využít rychlost Toyoty, jakou předvádí Jarno Trulli, jeden z mistrů Monaka. Na trať vůbec nevyjel Albers a ani Sutil nebyl tak úspěšný jako v posledním tréninku, přesto si nevedl špatně. Davidson znovu předčil Sata, ale obě Super Aguri tentokrát končí v poslední šestce.
Druhá patnáctiminutovka přinesla při prvním výjezdu velké zklamání Kimimu Räikkönenovi, který poškodil pravé přední zavěšení svého Ferrari v šikaně už v zahřívacím kole. Bez jediného času tak bude startovat z osmé řady spolu s Coulthardem, který také nestihl vjet do měřeného kola před časovým limitem. Hondě se konečně podařilo dostat do Top10, dokonce s oběma vozy. Vypadl Kovalainen, který se marně snažil v závěru kvalifikace dostat před podstatně pomalejšího Coultharda. Do první desítky se dostaly znovu oba vozy BMW, Webber s Red Bullem a také Nico Rosberg s Williamsem.
Boj o pole-position nakonec nejlépe zvládl Fernando Alonso, ale od svého kolegy Lewise Hamiltona nedostal nic zadarmo. Ferrari se musí spokojit se třetím místem, které získal Felipe Massa. Z druhé řady tak odstartuje s Fisichellou. Pro toho a pro Renault je to velmi milé překvapení. Výborně v závěru zabojovali Mark Webber a Nico Rosberg. Hondy zůstaly v páté řadě.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.