O služby syna legendárního Michaela Schumachera nemá žádný z týmů Formule 1 velký zájem. Bývalý šampion Jacques Villeneuve vysvětluje, co za tím vězí.
Podle něj za tím stojí velké riziko a pouhá naděje v to, že se od svého závodního působení u Haasu zlepšil. I když se Mickův manažerský tým hodně snaží jej protlačit zpět do F1, tak dle pozorování Villeneuva o něj nikdo moc nestojí.
Po svém konci u Haasu před dvěma roky plnil mladý Schumacher roli rezervního pilota u Mercedesu a Alpine, letos si také zazávodil ve 24hodinovce Le Mans. Před příští sezónou usiluje o sedačku u Alpine po boku Pierra Gaslyho, má se však za to, větší šance na ní se nicméně přisuzují Jackovi Doohanovi.
"Nevypadá to, že by některý z týmů toužil po tom, aby za něj jezdil Mick Schumacher. Mick a jeho tým se jej snaží protlačit, nikdo se však nehrne do toho, aby jej získal," pozoruje Villeneuve.
"Problémem je to, že svá léta v F1 nezakončil pozitivně. V současné pozici se mu může dařit lépe a vypadat slibně, důkazy však všichni vidí. U týmů by to vzbuzovalo starosti. Chtějí riskovat a doufat, že je Mick nyní lepší než byl? Momentálně to tak nevypadá," popisuje 53letý Kanaďan.
Schumacher předváděl v letech 2001 a 2002 rozporuplné výkony, než byl nahrazen Nicem Hülkenbergem. V padoku je však oblíbený, svou náklonnost k němu neskrývá například šéf Mercedesu Toto Wolff či bývalý prezident FIA Jean Todt.
Podle Villeneuva by však dostal šanci u některé ze současných stájí jen kvůli slavnému jménu: "Pokud nějaký tým zaměstná Micka jako svého F1 pilota, pak to bude kvůli tomu, že chtějí Schumacherův image. A bylo by to spojeno s nadějí v to, že bude lepší, než byl u Haasu."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.