Šéf Ferrari Frederic Vasseur se soustředí pouze na své vlastní auto a jeho zrychlování, proto jej to, co dělají jeho soupeři až tak nezajímá. O víkendu je čeká další možnost porazit Red Bull, Damon Hill přisuzuje slušné šance také McLarenu.
V Maranellu se soustředí na vylepšení nového balíku a další pokroky ve snaze dostihnout Red Bull, který před nimi vede šampionát s náskokem pouhých 24 bodů.
"Není to na mě, nemluvím o tom," komentuje vyhlídku úspěšného souboje s Red Bullem po vítězství v Monaku. "Bojujeme s McLarenem a Red Bullem o první místo. Soustředím se pouze na sebe. Ostatní mě nezajímají," říká Vasseur.
"Cílem je odvádět dobrou práci při vylepšování auta, odvádět dobrou práci s piloty. Potom bojujeme s kluky, kteří jsou kolem nás na roštu. Na nikoho se nesoustředím, protože stále zbývá odjet 17 závodů," pokračuje šéf Scuderie, která by měla být velmi konkurenceschopná také tento víkend v Montrealu.
"McLaren je určitě adeptem na vítězství, v posledním závodě jsme měli úplně stejnou rychlost. V kvalifikaci to bylo o desetině sekundy. A předtím v Imole byli před námi - tak to bude až do konce. Nemyslel jsem na Red Bull, nejsem na ně vůbec fixovaný," pokračuje Vasseur.
Ve Velké ceně Kanady budou moci opět bojovat o vítězství, byť rakouská stáj tam bude silnější - okruh bude lépe sedět jejich vozu RB20 než předchozí pomalá, městská trať v Monaku.
"Otázkou je, co jejich autu sedí. Zdá se, že Red Bull je teď trochu omezen konstrukčním konceptem svého auta a ostatní se zřejmě trochu posunuli a udělali pokrok. Ke Kanadě byste mohli přirovnat Imolu svými změnami směru, nutností jezdit před obrubníky, rychlými rovinkami a potřebou dobrzdit," shrnuje bývalý pilot Damon Hill.
"Ten McLaren je na brzdách velmi dobrý. Díval jsem se na nějaké překryvy a zdálo se, že Lando i Oscar dokážou na ostatní slušně stahovat v nájezdech do zatáček. To je to, co v Kanadě potřebujete - potřebujete jezdit přes obrubníky a to byla věc, na kterou si Red Bull stěžoval," poukazuje Hill na drobné rozdíly mezi předními týmy.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.