Šéf Ferrari Frederic Vasseur se soustředí pouze na své vlastní auto a jeho zrychlování, proto jej to, co dělají jeho soupeři až tak nezajímá. O víkendu je čeká další možnost porazit Red Bull, Damon Hill přisuzuje slušné šance také McLarenu.
V Maranellu se soustředí na vylepšení nového balíku a další pokroky ve snaze dostihnout Red Bull, který před nimi vede šampionát s náskokem pouhých 24 bodů.
"Není to na mě, nemluvím o tom," komentuje vyhlídku úspěšného souboje s Red Bullem po vítězství v Monaku. "Bojujeme s McLarenem a Red Bullem o první místo. Soustředím se pouze na sebe. Ostatní mě nezajímají," říká Vasseur.
"Cílem je odvádět dobrou práci při vylepšování auta, odvádět dobrou práci s piloty. Potom bojujeme s kluky, kteří jsou kolem nás na roštu. Na nikoho se nesoustředím, protože stále zbývá odjet 17 závodů," pokračuje šéf Scuderie, která by měla být velmi konkurenceschopná také tento víkend v Montrealu.
"McLaren je určitě adeptem na vítězství, v posledním závodě jsme měli úplně stejnou rychlost. V kvalifikaci to bylo o desetině sekundy. A předtím v Imole byli před námi - tak to bude až do konce. Nemyslel jsem na Red Bull, nejsem na ně vůbec fixovaný," pokračuje Vasseur.
Ve Velké ceně Kanady budou moci opět bojovat o vítězství, byť rakouská stáj tam bude silnější - okruh bude lépe sedět jejich vozu RB20 než předchozí pomalá, městská trať v Monaku.
"Otázkou je, co jejich autu sedí. Zdá se, že Red Bull je teď trochu omezen konstrukčním konceptem svého auta a ostatní se zřejmě trochu posunuli a udělali pokrok. Ke Kanadě byste mohli přirovnat Imolu svými změnami směru, nutností jezdit před obrubníky, rychlými rovinkami a potřebou dobrzdit," shrnuje bývalý pilot Damon Hill.
"Ten McLaren je na brzdách velmi dobrý. Díval jsem se na nějaké překryvy a zdálo se, že Lando i Oscar dokážou na ostatní slušně stahovat v nájezdech do zatáček. To je to, co v Kanadě potřebujete - potřebujete jezdit přes obrubníky a to byla věc, na kterou si Red Bull stěžoval," poukazuje Hill na drobné rozdíly mezi předními týmy.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.