Dceřiná stáj Red Bullu Visa Cash App RB (bývalá AlphaTauri) prozradila, kdo před sezónou 2024 posílí jejich tým. Nejde přitom o žádné nezkušené nováčky.
Po odhalení nové identity a názvu týmu Visa Cash App RB oznámila podepsání smluv se třemi klíčovými inženýry. Jedním z nich je Tim Goss, jenž pracoval jako technický ředitel u FIA a předtím téměř 30 let u McLarenu na různých vůdčích pozicích. Ve Faenze bude zastávat roli technického ředitele.
"Je mi potěšením se přidat k Visa Cash App RB na počátku jejich nové éry soutěžení. Jde o hrdý tým s velkým dědictvím a s několika výjimečnými lidmi. Těším se na spolupráci se šéfem týmu Laurentem Mekiesem a technickým šéfem Jodiem Eggintonem. Před námi stojí vzrušující výzva ale myslím si, že tým je dobře vybaven na to, aby jí mohl čelit se zdviženou hlavou," uvádí Goss.
Další významnou posilou je Alan Permane, jenž dlouhá léta působil u Alpine (Renaultu). Italská stáj jej zaměstnává jako svého sportovního ředitele.
"Po několika měsících klidu je skvělé s opět vrátit k závodění s týmem Visa Cash App RB. Z dlouholetých zkušeností vím, jak profesionální, motivovaní a soutěživí jsou lidé v tomto závodním týmu a už se nemůžu dočkat, až uvidím, kam tento duch může v budoucnu tým dostat," popisuje Permane.
Třetí posilou je Guillaume Cattelani se zkušenostmi nasbíranými u Lotusu, McLarenu či Red Bullu. Nyní se bude soustředit na aerodynamiku a výkonnost vozidla, jakožto zástupce technického ředitele se bude zodpovídat Jodiemu Eggintonovi.
"Je to fantastické mít tuto příležitost dostat tým Visa Cash App RB na další úroveň konkurenceschopnosti. Opravdu se těším na spolupráci s Jodiem a se všemi ostatními členy technického týmu na vytvoření stroje, který tým požene kupředu směrem ke špičce na roštu," sděluje Cattelani.
Goss bude moci ve Faenze začít pracovat až v říjnu tohoto roku, zatímco Permane s Cattelanim nastupují k výkonu svých funkcí okamžitě.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.