McLaren se v průběhu sezóny zvedl natolik, že po potížích s postupem z poslední části kvalifikace se stal druhým nejrychlejším týmem a bojuje o pódia. Jeho šéf Andrea Stella promluvil o tom, jestli bude mít na to, aby některý ze zbývajících závodů vyhrál.
Stáj z Wokingu v průběhu roku nasadila dva velké balíky vylepšení, které ji pomohly zrychlit auto o více než sekundu a dostat se před Ferrari i Mercedes za dominující Red Bull.
Oscar Piastri vyhrál sprint v Kataru a společně s Norrisem stanuli oba na pódiu i v Japonsku. McLaren za poslední 4 závody na Aston Martin mezi konstruktéry stáhl 93 bodů, nyní jich na 4. příčku ztrácí již pouze 11, třetí Ferrari má náskok 79 bodů, přičemž do konce sezóny nás čeká ještě 5 velkých cen a 2 sprinty.
Výkonnost McLarenu má vzestupnou trajektorii, podaří se mu aspoň jednou porazit i Red Bull? "Fakt, že byl Lando čtyřikrát druhý toho vlastně moc nemění. Každý závod je novým závodem, takže musíte odvést celou práci, žádný kredit se vám nenarůstá," popisuje Stella.
"Výsledky nicméně ukazují, že jsme se zlepšili a že jsme teď blízko. Když se ale podíváte na potřebný krok ve výkonnosti, například v Japonsku na první místo, tak ten je obrovský - více než půl sekundy v kvalifikaci," uznává šéf McLarenu.
"Ani nevíme, kolik to dělá v závodě, protože Verstappen na to nemusel tlačit. Jsme si tedy plně vědomi toho, že je před námi spousta práce. Ale být občas na druhém místě je dobré, jen musíme udělat ten poslední krok," pokračuje.
"Víme, že před sebou máme práci na těchto tratích s pomalými zatáčkami, hrboly a vysokými nároky na trakci, abychom se stali druhým nejlepším týmem na všech okruzích. Ale jak jsem řekl, nehledím na to, jak daleko se můžeme dostat, jen na to, co musíme udělat, abychom se dostali co nejdál," říká Stella.
"Já a celý tým se soustředíme na vylepšování auta a na to, abychom z něj každý víkend dostali co nejvíce, aby bylo spolehlivé, abychom na dráze fungovali co nejlépe. Pak se uvidí, jak na tom budeme ve finální klasifikaci po Abú Zabí," dodává šéf McLarenu, který začíná nenápadně pošilhávat po třetí příčce v šampionátu.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.