Jezdci a týmy se připravují na kvalifikaci, ve třetím tréninku se nejrychlejším časem blýskl Lewis Hamilton, za ním se seřadily oba Red Bully.
Třetí trénink přinesl suché podmínky. Jezdci tedy okamžitě vyjeli na trať, aby dohnali manko z částečně propršeného včerejška. První měřený čas zajel Daniel Ricciardo. Do čela se však brzy dostali piloti Red Bullu v pořadí Verstappen - Pérez. Třetí Leclerc ztrácel rovnou vteřinu. Nutno říct, že piloti si stěžovali na silné poryvy větru, které během třetího tréninku na Hungaroringu řádily.
Přístup k třetímu tréninku byl u jednotlivých týmů poměrně dost odlišný. Někteří kroužili na střední sadě pneumatik, jiní využívali tu nejměkčí. I proto se piloti Alpine průběžně pohybovali na třetí a čtvrté pozici. Ti totiž kroužili s nejměkčími pneumatikami. Zajímavé bylo sledovat, jak si povede McLaren. Anglická stáj sice oproti původnímu plánu nenasadila plánovaná vylepšení, její páteční tempo, alespoň v případě Landa Norrise, však vypadalo slušně.
Další zajímavé novinky se týkají Ferrari. V Maďarsku se hovoří o tom, že do Maranella zamíří Loic Serra - nynější šéf výkonnosti Mercedesu. U Scuderie by údajně měl zaujmout jednu z klíčových funkcí. Problémy měli u AlphaTauri. Zvláště u Ricciarda to vypadalo na závažnější technický problém.
Na nestabilitu vozu při nájezdu do zatáček si stěžoval Verstappen. Inženýr jej však uklidňoval v tom smyslu, že s vozem je vše v pořádku. Nejrychlejší čas zajel ve třetím tréninku Lewis Hamilton Za ním se seřadili Max Verstappen, Sergio Pérez a Nico Hülkenberg.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.