Daniel Ricciardo podle bývalého jezdce Ralfa Schumachera již moc prostoru ve Formuli 1 nedostane, McLaren se jej totiž chystá nahradit Oscarem Piastrim, kterému vedení Alpine vytýkalo nedostatek loajality.
Britský tým sáhl po australském mladíkovi a vyfoukl ho Alpine, z něhož překvapivě odchází i Fernando Alonso. Ricciardo se stále hledá a svými výkony zaostává za očekáváními, podle Schumachera by se příští rok mohl dokonce ocitnout bez místa v F1. Má sice opci i na rok 2023, McLaren mu však již sdělil, že s ním nepočítá.
Alpine sice má vedle Estebana Ocona sedačku volnou, je však otázkou, zda dá možnost Ricciardovi: "Jména se točí kolem každého kokpitu. Mick [Schumacher] taky ještě nepodepsal žádnou smlouvu, mohl by tedy být kandidátem. Rychlým kandidátem, jak jste viděli," komentuje Ralf výkony svého synovce.
"Nico Hülkenberg taky stále čeká ve startovních blocích, s Danielem Ricciardem to je pak otázkou. Osobně si nedokážu představit, že by dostal v F1 ještě jednu příležitost. Ale nevím, po kom by teď Alpine mělo sáhnout," pokračuje Schumacher.
Schumacher zpochybňuje argumenty vedení AlpineŠéf francouzské stáje zkritizoval Piastriho za nedostatek loajality poté, co jej několikrát posadili do svého monopostu. Podle Schumachera však mladý pilot zastupovaný svým krajanem Markem Webberem při svých jednáních s McLarenem nic špatného neudělal.
"Otmara mám rád, je však zklamaný svou vlastní výkonností, tím, že nepředpokládal odchod Alonsa a že nemá žádný záložní plán. To naštve, a nakonec za to nese vinu on sám," poukazuje bývalý pilot Jordanu, Williamsu a Toyoty.
"Oscar nic špatného neudělal. Alpine mu mělo dát najevo, že na něj v budoucnu spoléhají. Ve svém prvním roce (2020) ovládl Formuli 3, stejně tak Formuli 2 (2021), na co by tedy měl čekat? Pokud bych dostal nabídku, udělal bych totéž. McLaren je rozhodně špičkovým týmem a pro něj jde o velmi dobrý krok v kariéře," domnívá se Schumacher.
Do prostředí ve Wokingu vedle Lando Norrise dobře zapadne: "Otmar je skvělým šéfem týmu, ale pod Andreasem Seidlem se bude cítit dobře a pečlivě dohlédnou na jeho rozvoj. V Landovi bude mít silného týmového kolegu, od kterého se toho bude moci hodně naučit."
"Můžeme jen doufat, že špatný poražený - Alpine - nebude klukovi do jeho cesty klást žádné překážky. Byl u nich, měli vše ve svých rukou, měli mu jen dát smlouvu," uzavírá Schumacher.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.