Podle šéfa Ferrari, Mattia Binotta svými výkony Charles Leclerc ukazuje, že patří mezi špici a má na to bojovat o titul v šampionátu.
Charles Leclerc po druhém závodě zatím vede tabulku šampionátu po povedeném začátku šampionátu pro Ferrari. Na svém kontě má 45 bodů, jeho týmový kolega Sainz 33.
Šéf Ferrari, Mattia Binotto, vyjádřil svoji spokojenost s výkony Monačana. Na otázku,zda podle něj jezdí tak, že se může stát mistrem světa zněla odpověď: "Myslím, že ano." Na tento titul v Maranellu čekají od roku 2007 (Kimi Räikkönen).
Během závodů předvedl krásné souboje s Maxem Verstappenem z Red Bullu a výkony Leclerca jeho šéfa nepřekvapily. "Při prodloužení smlouvy do roku 2024 jsme s něčím takovým počítali. Víme, čeho je schopen. Myslím, že jasně ukazuje, že může bojovat o titul. Není pochyb, že má talet a schopnosti. Je to dobrý závodník a s jeho výkony v těch dvou závodech jsme velmi spokojeni," uvedl Binotto.
Leclerc je k sobě však opět mnohem kritičtější. Je prý také spokojen a cítí se dobře, zároveň však věří, že ještě mají kde přidávat. Ví prý přesně, na čem musí zapracovat, aby z auta dostal ještě větší výkon. Na další hodnocení je však ještě příliš brzy a klíčové budou novinky a vývoj vozu.
A otázkou je také, jak dokáže na výkony svého týmového kolegy odpovědět Carlos Sainz.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.