Třetí volný trénink ovládl domácí hrdina Sergio Pérez s náskokem necelých dvou desetin před Maxem Verstappenem. Oba Mercedesy zaostaly o více než 6 desetin.
Při třetím volném tréninku na VC Mexika se prvním odvážlivcem trati stal až po 5 minutách Juki Cunoda, který byl následován Lancem Strollem a Georgem Russelem. Právě Brit do zítřejšího závodu odstartuje s penalizací 5 míst, protože mu při včerejším tréninku odešla převodovka, jež byla rezervována pro závod. První jezdci na trati si ale museli dávat pozor na olejové skvrny v zatáčce č.4 a mezi zatáčkami 7 a 8, olej byl sice zasypán, ale trať stále při prvních kolech klouzala. Aktivita byla malá, čas si zapsal pouze jen Russell a Cunoda, jehož rychlé kolo dosáhlo hodnoty 1:19,744.
Až po uplynulých dvaceti minutách se začala aktivita jezdců zvedat. Na čele se nějakou dobu držel Lando Norris, ten navíc při jednom ze svých kol probrzdil 1. zatáčku okruhu a skončil na trávě. Brit navíc do zítřejšího závodu odstartuje taktéž s penalizací kvůli nasazení nového motoru, k tomuto rozhodnutí dosáhl tým po zjištění, že se jejich vůz přehřívá.
Lando takes a slight de-tour on the grass at Turn 1 #MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/J8kBlToqVx
— Formula 1 (@F1) November 6, 2021
S přibývajícími časy začalo přibývat i jezdců, kteří se dostali do problémů v první zatáčce, na trávě se zde krom Norrise ocitl i Alonso nebo třeba Hamilton. Na čele se rázem objevil tandem Red Bullu, přičemž rychlejší byl Verstappen a domácí Pérez za ním zaostal o necelé 4 desetiny, rudé býky dále doplnili jezdci Ferrari v pořadí Leclerc - Sainz. Holanďan při svém dalším rychlém kole vylepšil svůj čas o další 3 desetiny, to už ale druhý byl Valtterri Bottas se ztrátou necelé půl vteřiny.
Že se jede na hraně poznal i Charles Leclerc, ten neukočíroval svůj monopost v 5. zatáčce, ale do hodin se nakonec nedostal. Tomuto incidentu pomohla i zasypaná olejová skvrna v předchozí zatáčce.
Kdo při závěrečných pokusech vylepšil své rychlé kolo byl bezesporu domácí hrdina Sergio Pérez, ten svůj dosavadní čas vylepšil o necelých 7 desetin a za svým týmovým kolegou zaostal o 5 setin. Při svém dalším kole Verstappena přeskočil o 193 tisícin. K dalšímu vylepšování časů již nedospělo a dvojici vozů Red Bull následovaly stříbrné šípy, oba na vozy Red Bullu ztratily už více než 6 desetin.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.