Ze svého debutu u Ferrari má Carlos Sainz dobrý pocit. Překvapilo ho, jak blízko dokázal být Leclercovi a zároveň věří, že na středně tvrdých a tvrdých pneumatikách by dokázal zdolat McLaren.
Letošní sezona Formule 1 je charakteristická díky hned několika aspektům. Jedním z nich je i velký počet jezdeckých transferů, který se mezi týmy odehrál. Zúčastnil se jich také Carlos Sainz, který přestoupil z McLarenu do Ferrari.
A šestadvacetiletý Španěl se u nového chlebodárce uvedl solidně, po celý bahrajnský víkend předváděl Sainz junior konstantní výkony, což mu v cíli přineslo body za osmou příčku. Nebýt menšího výpadku v Q3, mohlo to být ještě lepší.
„Abych byl upřímný, tak pocity jsou lepší než výsledek. Po celý víkend jsem byl rychlý, byl jsem blízko Charlesovi, dokonce blíž než jsem sám očekával. Jsou tu některé detaily, které mě připravily o lepší umístění, například kvalifikace a první kolo, ale celkově je na čem stavět. Jdu krok po kroku, mám dobrý pocit," popisuje Sainz.
Španěl věří, že v prvním závodě sezony měl na středně tvrdých a tvrdých pneumatikách lepší tempo než McLaren. „Jsem si jistý, že moje tempo bylo lepší než na osmé místo. Hlavně na středně tvrdých a tvrdých pneumatikách by to stačilo i na McLaren, to můžu s klidem říct, ale zkrátka jdu po malých krůčcích. Nechci nic uspěchat."
Bude nepochybně zajímavé sledovat, jaký směr souboj dvou mladých dravců u Ferrari nabere. Má podle vás Carlos šanci na to, aby Charlesa Leclerca zdolal?
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.