Podle zákulisních informací rozbil Carlos Sainz na testech nových pneumatik Pirelli pro příští rok svůj vůz. Sám Španěl informaci nepotvrdil, ale ani nevyvrátil.
Příští rok se ve Formuli 1 začne jezdit s novými 18" pneumatikami, které nahradí současné obutí. Vývojový program tak běží na plné obrátky. K předem avizované změně mělo totiž dojít už pro sezonu 2021, nicméně pandemie nemoci Covid-19 ji oddálila.
Ferrari testovalo zbrusu nové gumy v Jerezu, kde se za volant staršího modelu posadil právě Sainz. Pro něj to zároveň byly první zkušeností s výše zmíněným obutím, možná i proto (údajně) došlo k jistému incidentu.
Na otázku reportéra, zda k nehodě opravdu došlo, odpověděl Carlos Sainz takto: "Testování pro Pirelli je soukromé. Abych byl upřímný, tak ani nevím, co vám podle smlouvy mohu sdělit a co ne. Pokud by se mělo něco stát, byla to každopádně jen banalita," říká španělský pilot.
Jak už bylo řečeno, pro Sainze šlo o první zkušenost s 18" pneumatikami. Dojmy španělského závodníka jsou každopádně pozitivní, což potvrdil sám rodák z Madridu. Jedním dechem však dodává, že na obšírnější závěry je stále ještě brzy.
„Moje první dojmy jsou v pohodě. Pneumatiky vypadají slibně, ale je jasné, že jsme teprve na začátku dlouhé cesty. V současné době jsme toho na nich odjeli málo. Pocitově jsou znát určité rozdílnosti, máme tu věci, na kterých se bude muset ještě zapracovat, ale to je v této fázi naprosto normální. Musíme si počkat na chvíli, kdy je vyzkoušíme v kombinaci s vozem, který byl pro ně navržený, což bude za rok," uzavírá.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.