Podle zákulisních informací rozbil Carlos Sainz na testech nových pneumatik Pirelli pro příští rok svůj vůz. Sám Španěl informaci nepotvrdil, ale ani nevyvrátil.
Příští rok se ve Formuli 1 začne jezdit s novými 18" pneumatikami, které nahradí současné obutí. Vývojový program tak běží na plné obrátky. K předem avizované změně mělo totiž dojít už pro sezonu 2021, nicméně pandemie nemoci Covid-19 ji oddálila.
Ferrari testovalo zbrusu nové gumy v Jerezu, kde se za volant staršího modelu posadil právě Sainz. Pro něj to zároveň byly první zkušeností s výše zmíněným obutím, možná i proto (údajně) došlo k jistému incidentu.
Na otázku reportéra, zda k nehodě opravdu došlo, odpověděl Carlos Sainz takto: "Testování pro Pirelli je soukromé. Abych byl upřímný, tak ani nevím, co vám podle smlouvy mohu sdělit a co ne. Pokud by se mělo něco stát, byla to každopádně jen banalita," říká španělský pilot.
Jak už bylo řečeno, pro Sainze šlo o první zkušenost s 18" pneumatikami. Dojmy španělského závodníka jsou každopádně pozitivní, což potvrdil sám rodák z Madridu. Jedním dechem však dodává, že na obšírnější závěry je stále ještě brzy.
„Moje první dojmy jsou v pohodě. Pneumatiky vypadají slibně, ale je jasné, že jsme teprve na začátku dlouhé cesty. V současné době jsme toho na nich odjeli málo. Pocitově jsou znát určité rozdílnosti, máme tu věci, na kterých se bude muset ještě zapracovat, ale to je v této fázi naprosto normální. Musíme si počkat na chvíli, kdy je vyzkoušíme v kombinaci s vozem, který byl pro ně navržený, což bude za rok," uzavírá.
Formule 1 je vnímána jako sport profesionality, ale emoce, včetně vulgárních výrazů, jsou součástí motorsportu. Zak Brown se k debatě o jejich regulaci vyjadřuje s tím, že pokud se nechtěné výroky nemají dostat na veřejnost, stačí je prostě nevysílat.
Eddie Jordan vzkazuje Charlesi Leclercovi: Pokud chce u Ferrari zůstat jedničkou, musí co nejdříve ukázat Hamiltonovi záda.
Atmosféra v Maranellu vibruje očekáváním. Ferrari vstupuje do nové éry a Lewis Hamilton má být tím, kdo rozpoutá rudou revoluci. Jak si povede při svém velkolepém debutu v Austrálii?
Kimi Antonelli, italský talent, se v letošní sezóně stane dalším italským jezdcem ve Formuli 1 od doby, co debutoval Antonio Giovinazzi. Mladý pilot, který vstupuje do Mercedesu, je považován za nástupce Lewise Hamiltona.
Otázka, která v roce 2024 visela ve vzduchu. Jak se blíží sezóna 2025, spekulace o možném odchodu nizozemského šampiona sílí.
Red Bull se v roce 2025 stal hlavním hráčem na trhu jezdců Formule 1. Přestože přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil rozruch, právě tým Bulls nakonec ovládl titulky.
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.