Velká cena Mexika 1965 zažila velkou premiéru, poprvé ve velké ceně zvítězila Honda a Richie Ginther. Zatímco Ayrton Senna oslavil ve Velké ceně Japonska 1993, již své 40. vítězství.
Narodili se... George Amick (1924) USAByl americký automobilový závodník. Svou kariéru zahájil v USAC Midget a Champ Car, v hlavní kategorii debutoval v roce 1955 a hned se zapsal famózním výkonem, když ve své premiérové sezóně získal čtyři třetí místa. Během své závodní kariery dokázal zvítězit ve třech závodech: v roce 1956 v Langhornu a Phoenixu a v roce 1957 v Atlantě. V roce 1958 se poprvé prezentoval v 500 mil Indianapolis a hned z toho bylo druhé místo, což mu zajistilo titul Rookie of the Year. Zahynul v roce 1959 během závodu 100 miles de Daytona. Joachim Winkelhock (1960) NěmeckoJe německý automobilový závodník, bratr Manfreda Winkelhocka. Svou závodní kariéru zahájil v roce 1979 v německém poháru Renault 5, v roce 1981 jeho kroky směřují do evropského šampionátu a následně i do toho německého v kategorii formule Ford 1600. Průběžně se účastní i dalších šampionátů především cestovních vozů. V roce 1986 zvítězil v poháru Porsche 944 Turbo Cup. Následující rok se dokázal prosadit v monopostech německé série formule 3, poté co získal v celkové klasifikaci druhé místo. Pod dozorem Bernda Schneidera, získal v další sezóně titul. Skvélé výkony neunikli pozornosti štědrého sponzora (Liqui Moly), který mu zajistil místo v týmu F1 AGS po boku Philippeho Streiffa. Joachim však nedokázal překonat nástrahy předkvalifikace v sedmi pokusech ani jednou.Po neúspěchu v F1 se věnuje výhradně DTM a sportovním vozům, vrcholem jeho kariéry je pak vítězství v Le Mans 1999 v týmu spolu s Yannickem Dalmasem e Pierluigim Martinim na voze BMW V12 LMR.Zemřeli... Jo Siffert (1971) ŠvýcarskoByl švýcarský automobilový závodník. Startoval v 96 velkých cenách, zvítězil ve Velké ceně Velké Británie 1968 a Velké ceně Rakouska 1971, kde získal i pole position a nejrychlejší kolo. Největších úspěchů dosahoval ve vytrvalostních závodech: zvítězil v 24 hodin Daytona e 12 hodin Sebringu v roce 1968, 6 hodin Watkins Glen v letech 1969 a 1970 a v legendární Targa Florio v roce 1970.Zemřel v roce 1971 po nehodě v závodě F1 mimo šampionát, bylo mu 35 let.Jelo se...1954Mike Hawthorn s vozem Ferrari 553 zvítězili ve Velké ceně Španělska 2. vítězství Mike Hawthorna, 19. vítězství pro Ferrari.1965Richie Ginther s vozem Honda RA272 zvítězili ve Velké ceně Mexika 1. vítězství Richie Ginther, 1. vítězství pro Hondu a 1. vítězství pro motor Honda.
1976Mario Andretti s vozem Lotus 78 zvítězili ve Velké ceně Japonska 2. vítězství Maria Andrettiho, 58. vítězství pro Lotus a 96. vítězství pro motor Ford Cosworth.
James Hunt si třetím místem zajistil titul mistra světa o pouhý bod před Laudou. Přitom Niki Lauda přijel do Japonska s náskokem tří bodů, ale závod vzdal.
1993Ayrton Senna s vozem McLaren MP4-8 zvítězili ve Velké ceně Japonska 40. vítězství pro Ayrtona Sennu, 103. vítězství pro McLaren a 165. vítězství pro motor Ford Cosworth.
První část - druhá část
2004Juan Pablo Montoya s vozem Williams FW26 zvítězili ve Velké ceně Brazílie 4. vítězství pro Juana Pabla Montoyu, 113. vítězství pro Williams a 19. vítězství pro motor BMW.2010Fernando Alonso s vozem Ferrari F10 zvítězili ve Velké ceně Koreje 26. vítězství Fernanda Alonsa, 215. vítězství pro Ferrari a 216. vítězství pro motor Ferrari.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.