Niki Lauda, Ayrton Senna a Kimi Räikkönen všichni tři se 21. října stali šampiony. Niki Lauda v roce 1984 slavil již svůj třetí titul, který získal s náskokem pouhého půl bodu.
Narodili se... Alfredo Pian (1912) ArgentinaByl argentinský automobilový závodník, účastník mistrovství světa Formule 1. Alfredo byl synem Octavia Piana, který přišel do Argentiny s první vlnou italských emigrantů. V nové zemi pracoval nejprve jako mechanik a později se specializoval na značku Ford, se kterou i závodil. Alfredo pokračoval v otcových šlépějích, nejprve se zabýval úpravou závodních vozů. Mezi jeho prvními projekty, byla konstrukce motoru V8, který se stal vůbec prvním motorem argentinské provenience, jenž dokázal vítězit v závodech.
Ve 40 a počátkem 50 let se Alfredo Pian, stejně jako mnoho argentinských pilotů, pokoušel o štěstí na evropských okruzích. Mezi jeho největší úspěchy patří třetí místo v nemistrovské Grand Prix San Rema, závod se uskutečnil 16. dubna 1950 na okruhu Ospedaletti. Alfredo seděl za volantem vozu Maserati 4CLT/48, se ztrátou dvou kol dojel na třetím místě za vítěznou Alfou Romeo Juana Manuela Fangia a vozem Ferrari Luigiho Villoresiho. Hned následující měsíc měl čekat Alfreda Piana ostrý start v mistrovství světa Formule 1. V sobotní kvalifikaci na Grand Prix Monaka měl havárii, při které utrpěl frakturu pravého kotníku. K nehodě došlo následně: během kvalifikace ztratil kontrolu nad svým vozem poté, co najel na olejovou skvrnu, která unikla z Ascariho Ferrari před Hotel de Paris.
Po nešťastné Grand Prix Monaka, nepokračoval Alfredo Pian v turné po Evropě, ale dal přednost návratu do vlasti, aby poměřil síly s domácí konkurencí. Ve více jak 170 závodech získal 71 vítězství, čtyřikrát se stal argentinským šampionem v kategorii Força Limitada a třikrát v kategorii Força Livre.
Jeho prvním a zároveň posledním působením ve F1 byla Grand Prix Monaka v roce 1950. Účastnil se jí pouze sobotním tréninkem, kde měl havárii se svým Maserati 4CLT/48 v týmu Scuderia Achille Varzi, bývalého jezdce světové úrovně a účastníka ME vozů F1, před druhou světovou válkou. Vůz Maserati byl čtyř válec s objemem 1500 cm3. Podle oficiálních statistik formule 1 se však tento jezdec neuvádí, že by byl účastníkem závodu F1, protože již v sobotním tréninku havaroval a zlomil si kotník. Tím pro něj tento závod skončil dříve, než začal. Jeho kvalifikační čas, kterým byl na 18 místě, by jej do závodu za normálních okolností pustil. Ve statistikách je veden s označením DNS - nestartoval. Cesare Perdisa (1932) ItálieStartoval v 7 Grand Prix, nejlépe dojel na třetím místě v Grand Prix Monaka 1955 a Grand Prix Belgie 1956. Zemřel v roce 1998, bylo mu 65 let.Zemřeli... Nastif Estefano (1932) ArgentinaStartoval v domácí Grand Prix Argentiny 1960, dojel na 14 místě. Další pokusy o účast ve formuli 1 byly neúspěšné. Zahynul v roce 1973 při závodě Turismo Carretara. Jelo se...1984Alain Prost s vozem McLaren MP4/2 zvítězili v Grand Prix Portugalska 16. vítězství pro Alaina Prosta, 42. vítězství pro McLaren a 12. vítězství pro motor TAG Porsche.
1990Nelson Piquet s vozem Benetton B190 zvítězili v Grand Prix Japonska 21. vítězství pro Nelsona Piqueta, 3. vítězství pro Benetton a 157. vítězství pro motor Ford Cosworth.
2007Kimi Räikkönen s vozem Ferrari F2007 zvítězili v Grand Prix Brazílie 15. vítězství pro Kimiho Räikkönena, 201. vítězství pro Ferrari.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.