Niki Lauda, Ayrton Senna a Kimi Räikkönen všichni tři se 21. října stali šampiony. Niki Lauda v roce 1984 slavil již svůj třetí titul, který získal s náskokem pouhého půl bodu.
Narodili se... Alfredo Pian (1912) ArgentinaByl argentinský automobilový závodník, účastník mistrovství světa Formule 1. Alfredo byl synem Octavia Piana, který přišel do Argentiny s první vlnou italských emigrantů. V nové zemi pracoval nejprve jako mechanik a později se specializoval na značku Ford, se kterou i závodil. Alfredo pokračoval v otcových šlépějích, nejprve se zabýval úpravou závodních vozů. Mezi jeho prvními projekty, byla konstrukce motoru V8, který se stal vůbec prvním motorem argentinské provenience, jenž dokázal vítězit v závodech.
Ve 40 a počátkem 50 let se Alfredo Pian, stejně jako mnoho argentinských pilotů, pokoušel o štěstí na evropských okruzích. Mezi jeho největší úspěchy patří třetí místo v nemistrovské Grand Prix San Rema, závod se uskutečnil 16. dubna 1950 na okruhu Ospedaletti. Alfredo seděl za volantem vozu Maserati 4CLT/48, se ztrátou dvou kol dojel na třetím místě za vítěznou Alfou Romeo Juana Manuela Fangia a vozem Ferrari Luigiho Villoresiho. Hned následující měsíc měl čekat Alfreda Piana ostrý start v mistrovství světa Formule 1. V sobotní kvalifikaci na Grand Prix Monaka měl havárii, při které utrpěl frakturu pravého kotníku. K nehodě došlo následně: během kvalifikace ztratil kontrolu nad svým vozem poté, co najel na olejovou skvrnu, která unikla z Ascariho Ferrari před Hotel de Paris.
Po nešťastné Grand Prix Monaka, nepokračoval Alfredo Pian v turné po Evropě, ale dal přednost návratu do vlasti, aby poměřil síly s domácí konkurencí. Ve více jak 170 závodech získal 71 vítězství, čtyřikrát se stal argentinským šampionem v kategorii Força Limitada a třikrát v kategorii Força Livre.
Jeho prvním a zároveň posledním působením ve F1 byla Grand Prix Monaka v roce 1950. Účastnil se jí pouze sobotním tréninkem, kde měl havárii se svým Maserati 4CLT/48 v týmu Scuderia Achille Varzi, bývalého jezdce světové úrovně a účastníka ME vozů F1, před druhou světovou válkou. Vůz Maserati byl čtyř válec s objemem 1500 cm3. Podle oficiálních statistik formule 1 se však tento jezdec neuvádí, že by byl účastníkem závodu F1, protože již v sobotním tréninku havaroval a zlomil si kotník. Tím pro něj tento závod skončil dříve, než začal. Jeho kvalifikační čas, kterým byl na 18 místě, by jej do závodu za normálních okolností pustil. Ve statistikách je veden s označením DNS - nestartoval. Cesare Perdisa (1932) ItálieStartoval v 7 Grand Prix, nejlépe dojel na třetím místě v Grand Prix Monaka 1955 a Grand Prix Belgie 1956. Zemřel v roce 1998, bylo mu 65 let.Zemřeli... Nastif Estefano (1932) ArgentinaStartoval v domácí Grand Prix Argentiny 1960, dojel na 14 místě. Další pokusy o účast ve formuli 1 byly neúspěšné. Zahynul v roce 1973 při závodě Turismo Carretara. Jelo se...1984Alain Prost s vozem McLaren MP4/2 zvítězili v Grand Prix Portugalska 16. vítězství pro Alaina Prosta, 42. vítězství pro McLaren a 12. vítězství pro motor TAG Porsche.
1990Nelson Piquet s vozem Benetton B190 zvítězili v Grand Prix Japonska 21. vítězství pro Nelsona Piqueta, 3. vítězství pro Benetton a 157. vítězství pro motor Ford Cosworth.
2007Kimi Räikkönen s vozem Ferrari F2007 zvítězili v Grand Prix Brazílie 15. vítězství pro Kimiho Räikkönena, 201. vítězství pro Ferrari.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.