Velká cena Německa přinesla nádherný závod za slunečného počasí, plný vyrovnaných soubojů a předjížděcích manévrů do posledních kol.
Celé pole se postupně natahovalo a do 10. kola vjížděly vozy v pořadí Schumacher, Raikkonen, Alonso, Trulli, Coulthard, Montoya, Webber, Pizzonia, Sato, Button, Klien, da Matta, Fisichella, Pantano, Massa, Panis, Heidfeld, Baumgartner, Barrichello. K prvním zastávkám zamířili Fernando Alonso a Antonio Pizzonia v 11. kole. V dalších dvou kolech je následovali Schumacher, Coulthard, Sato, Raikkonen a Webber. Ještě před dotankováním zajel Raikkonen nejrychlejší kolo závodu 1:13.741, které už nikdo nepřekonal. Po zastávce se zařadil 1s za vedoucího Schumachera. Pantanovi praskla pneumatika, ale dokázal dojet do boxů pro novou. Montoya vybrzdil Trulliho a posunul se tak na čtvrté místo. V 15. kole došlo na nejdramatičtější a možná rozhodující okamžil závodu - Kimimu Raikkonenovi v nájezdu do první zatáčky ulétlo zadní přítlačné křídlo a mladý Fin si vyzkoušel podobný náraz do bariéry, jako jeho krajan a předchůdce v roce 2000. Naštěstí na asfaltové únikové zóně hodně zpomalil, ale přesto byl vůz zcela zdemolován a "Ice-Man" dopálen. Schumacher si pomalu, ale jistě budoval náskok, ve dvacátém kole již 12s. Za ním kroužili Alonso, Coulthard a Montoya, ale tomu už začínal na záda dýchat Button na BAR, který usilovně získával místa, o která přišel penalizací za páteční výměnu motoru.
V 21. kole si Antonio Pizzonia udělal menší výlet do trávy na výjezdu z Mobil 1 Kurve. Ve stejném místě nezklamal ani Takuma Sato, který předvedl svoje obvyklé hodiny. Oba vše zachránili pokračovali dále. Barrichello předjíždí Heidfelda, čímž se dostává už na 13. pozici. Na Trulliho neúspěšně útočí Webber. Mezi tím se snaží přiblížit Coulthardovi Montoya, který však neodhadl zatáčku, mírně vyjel a uvolnil místo Buttonovi. Velmi pěkný manévr předvedl Sato. Už od cílové rovinky zkoušel z obou stran Trulliho, neuspěl ani v první šikaně, ale na následné "rovince" se dostal vedle něj a vnitřkem jej čistě vybrzdil ve vracečce. Trulli zaváhal a nezbylo mu než ustoupit i Webberovi, který se kolem něj pohotově protáhl. Kolem třicáteho kola většina jezdců absolvovala druhé zastávky v boxech, pouze Button vydržel na trati asi o 6 kol déle a na trať se vrátil již na třetím místě a okamžitě začal komplikovat život druhému Alonsovi. Massa se pokusil předjet vnitřkem Pizzoniu, který zachoval klidnou hlavu a na výjezdu byl mnohem rychlejší. Do 37. kola jezdci vjížděli v pořadí Schumacher, Alonso, Button, Coulthard, Montoya, Webber, Sato, Fisichella, Pizzonia, Klien, Barrichello, da Matta, Massa, Trulli, Panis, Pantano, Baumgartner. Button sváděl krásný souboj o druhé místo, ale žádný z manévrů nestačil na Alonsův Renault, který byl vždy rychlejší na rovince. Po několika kolech mezi jezdci narostl odstup na 2s, na Schumachera ztráceli již 16s.
Před 50. kolem došlo na třetí pit-stopy, pouze Fisichella zastavoval teprve podruhé a Button jel dál. Heidfeld pomalu dojel do boxů a ze závodu odstoupil. Na Alonsa zaútočil Montoya, ale nebyl úspěšný. Panis na nových pneumatikách neuhájil pozici před Massou a s problémy se udržel na trati. V 52. kole šel do boxů jako poslední opět Button a na trať se opět vrátil třetí těsně za Alonsem, kterého po několika neúspěšných pokusech konečně předjíždí v technické části. Až do konce závodu mu však zaměstnává levou ruku špatná helma. Alonsovi se přiblížil i David Coulthard s McLarenem, ale ohrozit jej nedokázal. Barrichello se probil už na 9. místo, ale několikrát chyboval při brždění, možná pro technickou závadu. Nakonec se jeho Ferrari zastavilo na cílové rovince s prázdnou pneumatikou a Brazilec byl klasifikován jako 12. Michael Schumacher opět zvítězil a vyrovnal svůj rekord z roku 2002 v počtu vítězství za sezónu. Zbývá ještě šest závodů a těžko lze očekávat, že by se s jedenácti triumfy spokojil. Na druhou stranu dnes měl možná zatím největší štěstí - Kimi Raikkonen podruhé pohrozil. Foto: Scuderia Ferrari, Lucky Strike B.A.R Honda, Mild Seven Renault F1 Team, West McLaren Mercedes
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.