INDIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel hned po startu přezul pneumatiky, během závodu se vrátil na první místo, vyhrál a slaví čtvrtý titul! Na stupních vítězů ho doprovidili Rosberg a Grosjean.
První desítka je dnes rozdělená z hlediska pneumatik použitých pro start závodu: na středně tvrdých startují Webber, Alonso, Button a Perez, ostatní mají měkké pneumatiky.Vettel moc dobře nedostartoval, ale první místo před mercedesy uhájil. Perfektně odstartoval Massa - do první zatáčky vjíždí na čtvrtém místě a před třetí zatáčkou předjíždí oba mercedesy.Alonso si poškodil přední křídlo o Webberovo zadní kolo a propadá se, na 5. místě je Hülkenberg s Räikkönenem a Webberem za zády. Na konci druhého kola jede Alonso pro nové křídlo. V boxech je po druhém kole i Vettel, aby se hned na začátku závodu zbavil měkkých pneumatik. Grosjean se posunul z 17. na 12. místo.Pořadí na konci 5. kola: Massa, Rosberg, Hamilton, Räikkönen, Webber, Perez, Ricciardo, Button, Sutil, Grosjean, Maldonado, Gutierrez, Bottas, Hülkenberg, Chilton, Di Resta, Vergne, Alonso, Bianchi, Pic.Zatím vede Massa, na konci 7. kola má náskok 3,5s před Hamiltonem. Räikkönen už na měkkých pneumatikách hodně ztrácí, předjeli ho Webber i Perez. Rosberg a Räikkönen přezouvají v 8. kole.V 9. kole mění pneumatiky Massa a Hamilton, závod nyní vede rychle jedoucí Webber. Alonso se dlouho zdržel za Vergnem - podařilo se mu jej předjet až v 11. kole, a to už ztrácí na Webbera 38s. Gutierrez dostává penalizaci "průjezd boxy" za ulitý start.Vettel je velmi rychlý a ve 20. kole předjíždí Pereze, čímž jde na druhé místo! Na Webbera ztrácí už jen 12s. Alonso se po dlouhém trápení dostává před Gutierreze.Räikkönen ztrácí za pomalejším Hülkenbergem, ale oběma se podařilo předjet Bottase. Na konci 27. kola jede Rosberg podruhé do boxů, na trať se vrací před Alonsem a Grosjeanem. O kolo později poprvé přezouvají Webber a Perez, na původní sadě pneumatik už jedou jen Ricciardo, Sutil, Bottas a Chilton. Webber s Perezem si rychle odbyli minimalistický stint na měkkých pneumatikách a jedou podruhé do boxů. První je nyní Vettel, 12s před Webberem. Alonso v souboji porazil Buttona, ten jede do boxů už potřetí. Vettel zlepšuje nejrychlejší kolo závodu a dostává povel k šetření pneumatik.Pouze Sutil jede stále na původní sadě a v 36. kole na třetím místě ztrácí 20s na Vettela, v dalším kole prohrává souboj s Räikkönenem. V 39. kole odstupuje ze závodu Webber - opět má problém s převodovkou, podle další zprávy nefunguje alternátor!Pořadí na konci 40. kola: Vettel, Räikkönen, Sutil, Rosberg, Grosjean, Sutil, Rosberg, Grosjean, Massa, Hamilton, Perez, Hülkenberg, Di Resta, Bottas, Gutierrez, Ricciardo, Alonso, Maldonado, Veregne, Button, Chilton, Bianchi.Rosberg je kolem 50. kola nejrychlejším jezdcem na trati, dostává se těsně za Räikkönena. Na rovince je Räikkönen zcela bezbranný a Rosberg se posunuje na druhé místo. Pouhých 8s za Räikkönenem už je jeho týmový kolega Grosjean, oba absolvovali zatím jen jednu zastávku.Hülkenberg jede do garáže a pět kol před koncem závod vzdává pro technické potíže. Grosjean už je těsně za Räikkönenem a snaží se mu oplatit předjetí na konci minulého závodu. Räikkönenovy pneumatiky už nefungují, během dvou zatáček se propadá za Grosjeana i Massu, blíží se Hamilton a Perez.Hamilton předjíždí Räikkönena a situace dobře využívá Perez, který se dostal i před Hamiltona. Ten se nevzdává a na další rovince získává ztracenou pozici zpět. Räikkönen jede do boxů, ale zůstává na 7. místě.Je tu konec závodu a Sebastian Vettel počtvrté v řadě mistrem světa! Nepatrně mu na radosti ubral jen Räikkönen, který mu na nových pneumatikách sebral nejrychlejší kolo závodu. Na stupních vítězů jsou Rosberg a Grosjean.Vettel vyrábí "koláče" na cílové rovince, vystupuje ze svého vítězného vozu a líbá jej.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.