SINGAPUR - ZÁVOD; Sebastian Vettel noční Singapur zcela ovládl. Alonso s Räikkönenem porazili Mercedes, Webber smolařem dne.
Na startu se velmi zadařilo Alonsovi, který se dostal na třetí místo za bojující dvojici Vettel - Rosberg, z níž po pár zatáčkách vychází lépe Vettel. Hůř vyšel start Grosjeanovi, Webberovi a Hamiltonovi.Pořadí na konci 3. kola: Vettel, Rosberg, Alonso, Webber, Grosjean, Massa, Hamilton, Button, Hülkenberg, Perez, Gutierrez, Räikkönen, Di Resta, Ricciardo, Vergne, Maldonado, Sutil, Van der Garde, Bottas, Bianchi, Pic, Chilton.Vettel potvrzuje svoji rychlost, ujíždí skoro o půl sekundy v každém kole. Přitom se nedá říct, že by Rosberg brzdil Alonsa, spíš mu také ujíždí. Räikkönen předjel oba Mexičany a připravuje útok na Hülkenberga.Räikkönen jako první přezouvá v 10. kole, zůstává na superměkké směsi. Brzy přezouvá i Alonso a moc se mu to nevyplácí - uvízl za pomalejšími jezdci. Nejdéle na první sadě pneumatik vydrželi Vettel (do 17. kola) a Di Resta (do 20. kola). Po zastávkách předvedli pěkný souboj Perez s Hülkenbergem.Vettel ve 23. kole vede už o 10s, Alonso na Rosberga ztrácí dalších 9s. Za ním jsou blízko Webber, Grosjean a Hamilton. Räikkönena už zdržuje Button. Ve 25. kole skončil Ricciardo v bariéře a na trati je safety-car. Skoro všichni od 5. Alonsa dál rychle jedou do boxů.Pořadí na konci 26. kola za safety-carem: Vettel, Rosberg, Webber, Hamilton, Alonso, Grosjean, Di Resta, Massa, Button, Räikkönen, Perez, Hülkenberg, Vergne, Gutierrez, Van der Garde, Sutil, Maldonado, Bottas, Pic, Chilton, Bianchi.Závod je restartován na konci 30. kola a Vettel začíná znovu budovat náskok, zatímco Rosberg evidentně zdržuje všechny soupeře. Nějaký problém má Grosjean, zřejmě něco se sáním - jede do boxů a asi po čtyřiceti sekundách se vrací na trať jako poslední.Vettel na konci 40. kola vede už o 20s! Rosberg zřejmě trpí ztrátou přítlaku, způsobenou útržkem pneumatiky v předním přídle. Musí s tím vydržet do příští zastávky. Grosjean jede do garáže a ze závodu definitivně odstupuje.Rosberg se zastávky dočkal ve 42. kole, na trať vjíždí na 12. místě za Webberem. V dalším kole ho následují Di Resta a Massa, poté i Hamilton a ve 44. kole je v boxech Vettel. Vettel má díky náskoku bezpečné první místo - po výjezdu z pit-lane je 3s před Alonsem. Hůř jsou na tom Webber, Rosberg a Hamilton, kteří nestihli přezout po výjezdu safety-caru a propadli se při zastávkách za Räikkönena, Buttona a Pereze.U Mercedesu je Rosberg čím dál pomalejší proti Hamiltonovi, kterého už má těsně za zády. Oba jsou za Webberem a dostali za úkol jej předjet. Räikkönen je teď na 4. místě, ale pořád je pro něj hlavním problémem pomalý Button.Räikkönen v 55. konečně zaútočil na Buttona a je na třetím místě. Di Resta na starých pneumatikách nezvládl 5. zatáčku a končí v bariéře, podobně jako Ricciardo. Pereze už také trápí pneumatiky a prohrává souboj s Webberem, navíc na něj útočí oba Mercedesy a Massa. Stejný osud čeká v posledních kolech i Buttona.Je tu poslední kolo a nejtěžší úlohu má před sebou Webber. Jeho auto zřejmě není v pořádku a Mercedesy za sebou neudrží. Začíná se mu kouřit z motoru a kolem projíždí už i Massa. V polovině posledního kola je jeho vůz v plamenech a Webber rychle vyskakuje.Vettel vítězí, Alonso a Räikkönen jej tradičně doprovodí na stupních vítězů - Mercedesy dnes zůstaly pod nimi. Další slušný závod odjel Massa a bodují oba McLareny. Alonso naložil Webbera cestou do paddocku.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.