TURECKO, ZÁVOD: Felipe Masssa vybojoval pole-position, rychle odstartoval a v závodě se udržel před Räikkönenem. McLaren dnes nemohl konkurovat.
Na startu se Räikkönen posunul před Hamiltona, Alonso se propadá za oba vozy BMW. Do první desítky se na startu zařadili piloti Red Bullu. Několik vozů z druhé poloviny startovního pole vyjíždí z první zatáčky vnějškem mimo trať při objíždění Trulliho, kterého poslal do hodin jeho krajan Fisichella. Výborně odstartoval z poslední řady Barrichello a v druhém kole překonává na třetí pokus Sutila.
Po prvních dvou kolech se ustálilo pořadí Massa, Räikkönen, Hamilton, Kubica, Heidfeld, Alonso, Kovalainen, Rosberg, Coulthard, Webber, Wurz, Liuzzi, Fisichella, Davidson, Schumacher, Barrichello, Vettel, Button, Sutil, Trulli, Yamamoto, Sato. Trulli brzy předjíždí Sutila a o kolo později odvážně i Buttona.
Button vrací útok Trullimu a oba svádí vyrovnaný souboj. Webber chyboval v sérii úvodních zatáček a propadá se za Wurze i Liuzziho, na konci kola zajíždí do boxů a nechává se zatlačit do garáže. Z předních jezdců zastavuje u mechaniků jako první Kubica ve 14. kole, v 18. tankují jeho týmový kolega Heidfeld, Räikkönen a Alonso.
Heidfeld se po zastávce vrací na trať před Kubicou, ale za Alonsem. V následujícím kole zastavuje Massa a zůstává před Räikkönenem. Nedéle ze silní čtyřky vydržel na trati Hamilton, ani on své pořadí nemění. Vedení si na jedno kolo vyzkoušel Kovalainen. Jezdci Ferrari krouží s dvousekundovým rozestupem, Hamilton se postupně vzdaluje, stejně jako Alonso s mnohem větší ztrátou z úvodu závodu.
Räikkönenovi se před druhou zastávkou daří dotáhnout do těsného závěsu za Massu, ale znovu tankuje jako první a pořadí pilotů Ferrari se nemění. V tom postihuje defekt pravé přední pneumatiky Hamiltona, který musí polovinu okruhu odjet prakticky na třech kolech, propadá za na páté místo za Heidfelda. Obě Ferrari jsou po druhých zastávkách přezuta na tvrdých pneumatikách a Massovi se daří znovu poodjíždět Räikkönenovi.
Felipe Massa dojíždí bez jediné chyby do cíle a potřetí v sezóně vítězí, Ferrari získává díky Räikkönenovi zasloužený double. Fernando Alonso i po nevydařeném startu přijíždí na stupních vítězů, Lewis Hamilton pátým místem maximálně eliminuje ztrátu po defektu pneumatiky. V celoročním sbírání čtvrtých míst pokračuje BMW, dnes opět s Heidfeldem.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.