Přítomni byli Sebastian Vettel (Ferrari), Felipe Massa (Williams), Jenson Button (McLaren), Nico Hülkenberg (Force India), Max Verstappen (Toro Rosso) a Felipe Nasr (Sauber)
Silvia Arias (Parabrisas): Mohli byste mi říci, co v letošní sezóně považujete ve vašem týmu za silné a slabé stránky?
Nico Hülkenberg: Nejsilnější a nejslabší bod? Za silnou stránku považuji, že jsme na to, co máme k dispozici, velmi efektivní, zvláště když si uvědomíte, jaký je náš rozpočet. To považuji za velice dobrou práci. A slabá stránka, asi že máme tak hluboko do kapsy.
Jenson Button: Nemáme žádné slabiny, jsme perfektní. Silné stránky? Myslím, že jich moc nemáme, mám za to, že každý a zvláště McLaren ví, čeho jsme dosáhli. Jsme stále stejný tým. Pokud jde o závodní víkendy, tam odvádíme dobrou práci, snažíme se ze sebe dostat to nejlepší, s ohledem na maximalizaci našeho potenciálu. Měli jsme problémy s pohonnou jednotkou, prakticky celou sezónu jsme se snažili ji vylepšit, což nebylo vůbec lehké, teď bude důležité, co uděláme přes zimu. Změny by nás měly pro příští rok posílit, protože nikdo nechce, abychom se potáceli na pozicích jako letos. Zda budeme vyhrávat závody nebo ne, to je jiná otázka, ale předpokládám, že v posledních závodech letošní sezóny už můžeme být vpředu. Odvedli jsme mnoho tvrdé práce, pozitivní je, že stále týmu důvěřujeme. Ta se nás drží i v těžkých časech, proto je v týmu dobrá atmosféra, možná je dost lidí překvapeno, jak to u nás vypadá.
Felipe Massa: Ve srovnání s jinými týmy odvádíme dobrou práci. Řekl bych dokonce velmi dobrou práci. Bojujeme s velkými týmy a rozhodně nesmíme zapomínat, že úspěchy nepřicházejí lehce, navíc pro nás jsou velmi důležité. Ale pár věcí ke zlepšení tu je... Musíme být efektivnější, zlepšit mnoho věcí, prostě je zjednodušit, to samé se týká strategie, zastávek v boxech, ale s ohledem na naše možnosti se domnívám, že se nemáme za co stydět. Chce to jen trochu víc peněz, investovat je do vozů a jsem si jist, že pak těm klukům před námi trochu ztrpčíme život.
Felipe Nasr: No, řekl bych, že situace u Sauberu je dost obtížná. Pokud se podíváte na minulý rok, vůbec jsme nebodovali, takže jsme letos předčili veškerá očekávání, těch bodů jsme získali docela dost, přibývaly na naše konto, kdykoliv to bylo možné. Přál jsem si motivovat lidi. Nikdo nic nevzdával, víme, na co máme a co si můžeme dovolit. V týmu máme dobré lidi. Musíme být trpěliví, je to jen otázkou času, výhled na příští sezónu vypadá poněkud lépe, takže se chceme soustředit na snahu dosáhnout ještě lepších výsledků. Pokud se to všechno příznivě sejde, můžeme příští rok udělat další posun vpřed.
Sebastian Vettel: Byl jsem ohromen, jaká vášeň provází Ferrari, to je opravdu hodně silná stránka. Tím myslím atmosféru uvnitř týmů i mezi fanoušky, takže Red Magic. Slabinou... snad jídlo není tak dobré, opravdu... Slabina? Myslím, že sezóna byla dobrá, po vítězstvích jsme to pořádně oslavili, myslím, že se můžeme dál zlepšovat, to všechno ukáže příští rok.
Max Verstappen: Řekl bych, že silnou stránkou je atmosféra v týmu a možná to je něco specificky italského. Už v motokárách se mi to líbilo a tady to pokračuje. Připadám si jako ve velké rodině a jako pilot se tu dobře cítím, proto i můj výkon jde nahoru. Tým je pořád ještě velmi mladý, jsou ambiciózní a myslím, že ve srovnání s loňským vozem jsme o velký kus vpředu. Jsem prostě šťastný, že můžu řídit tak dobré auto. Ohledně slabin, o žádné nevím. Snad jen - chybí nám ještě pár kilometrů v maximální rychlosti, ale to je asi jediná věc.
José Roberto Lioi (Globo Radio): Sebastiane, bude Brazílie pro vás rozhodující závod ohledně druhého místa v šampionátu?
Vettel: Ano. Jistě, máme ještě dva závody, ten poslední mi příliš nepomohl. Ale ano, stojím o to být aspoň druhý, je to pořád lepší než být třetí. Naším cílem je aspoň se vklínit mezi Mercedesy a rozdělit je, ale nejlepším způsobem, jak to udělat, je soustředit se na svůj výkon a pokusit se dosáhnout maxima. Uvidíme, co se stane v neděli.
Luigi Perna (La Gazzetta dello Sport): Niki Lauda řekl, že v této chvíli Ferrari lze srovnávat s Mercedesem z hlediska výkonu motoru, ale ne co se týče podvozku a aerodynamiky. Souhlasíte?
Vettel: S pokrokem v letošním roce jsem zatím velmi spokojen. Máme také připraveny zajímavé věci. Vždy je těžké předvídat, co se stane v další sezoně, ale rozhodně je naším cílem se Mercedesu přiblížit. Vypadá to slibně a měli bychom udělat krok vpřed. Niki zrovna nepatří mezi lidi, kterým je radno vždy věřit, často a někdy i rychle mění své názory a občas řekne i něco, co nedává smysl. To, co říká, vyznívá pro nás dobře, protože nejspíš cítí, že se Mercedesu blížíme.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.