Přítomni byli Sebastian Vettel (Ferrari), Felipe Massa (Williams), Jenson Button (McLaren), Nico Hülkenberg (Force India), Max Verstappen (Toro Rosso) a Felipe Nasr (Sauber)
Silvia Arias (Parabrisas): Mohli byste mi říci, co v letošní sezóně považujete ve vašem týmu za silné a slabé stránky?
Nico Hülkenberg: Nejsilnější a nejslabší bod? Za silnou stránku považuji, že jsme na to, co máme k dispozici, velmi efektivní, zvláště když si uvědomíte, jaký je náš rozpočet. To považuji za velice dobrou práci. A slabá stránka, asi že máme tak hluboko do kapsy.
Jenson Button: Nemáme žádné slabiny, jsme perfektní. Silné stránky? Myslím, že jich moc nemáme, mám za to, že každý a zvláště McLaren ví, čeho jsme dosáhli. Jsme stále stejný tým. Pokud jde o závodní víkendy, tam odvádíme dobrou práci, snažíme se ze sebe dostat to nejlepší, s ohledem na maximalizaci našeho potenciálu. Měli jsme problémy s pohonnou jednotkou, prakticky celou sezónu jsme se snažili ji vylepšit, což nebylo vůbec lehké, teď bude důležité, co uděláme přes zimu. Změny by nás měly pro příští rok posílit, protože nikdo nechce, abychom se potáceli na pozicích jako letos. Zda budeme vyhrávat závody nebo ne, to je jiná otázka, ale předpokládám, že v posledních závodech letošní sezóny už můžeme být vpředu. Odvedli jsme mnoho tvrdé práce, pozitivní je, že stále týmu důvěřujeme. Ta se nás drží i v těžkých časech, proto je v týmu dobrá atmosféra, možná je dost lidí překvapeno, jak to u nás vypadá.
Felipe Massa: Ve srovnání s jinými týmy odvádíme dobrou práci. Řekl bych dokonce velmi dobrou práci. Bojujeme s velkými týmy a rozhodně nesmíme zapomínat, že úspěchy nepřicházejí lehce, navíc pro nás jsou velmi důležité. Ale pár věcí ke zlepšení tu je... Musíme být efektivnější, zlepšit mnoho věcí, prostě je zjednodušit, to samé se týká strategie, zastávek v boxech, ale s ohledem na naše možnosti se domnívám, že se nemáme za co stydět. Chce to jen trochu víc peněz, investovat je do vozů a jsem si jist, že pak těm klukům před námi trochu ztrpčíme život.
Felipe Nasr: No, řekl bych, že situace u Sauberu je dost obtížná. Pokud se podíváte na minulý rok, vůbec jsme nebodovali, takže jsme letos předčili veškerá očekávání, těch bodů jsme získali docela dost, přibývaly na naše konto, kdykoliv to bylo možné. Přál jsem si motivovat lidi. Nikdo nic nevzdával, víme, na co máme a co si můžeme dovolit. V týmu máme dobré lidi. Musíme být trpěliví, je to jen otázkou času, výhled na příští sezónu vypadá poněkud lépe, takže se chceme soustředit na snahu dosáhnout ještě lepších výsledků. Pokud se to všechno příznivě sejde, můžeme příští rok udělat další posun vpřed.
Sebastian Vettel: Byl jsem ohromen, jaká vášeň provází Ferrari, to je opravdu hodně silná stránka. Tím myslím atmosféru uvnitř týmů i mezi fanoušky, takže Red Magic. Slabinou... snad jídlo není tak dobré, opravdu... Slabina? Myslím, že sezóna byla dobrá, po vítězstvích jsme to pořádně oslavili, myslím, že se můžeme dál zlepšovat, to všechno ukáže příští rok.
Max Verstappen: Řekl bych, že silnou stránkou je atmosféra v týmu a možná to je něco specificky italského. Už v motokárách se mi to líbilo a tady to pokračuje. Připadám si jako ve velké rodině a jako pilot se tu dobře cítím, proto i můj výkon jde nahoru. Tým je pořád ještě velmi mladý, jsou ambiciózní a myslím, že ve srovnání s loňským vozem jsme o velký kus vpředu. Jsem prostě šťastný, že můžu řídit tak dobré auto. Ohledně slabin, o žádné nevím. Snad jen - chybí nám ještě pár kilometrů v maximální rychlosti, ale to je asi jediná věc.
José Roberto Lioi (Globo Radio): Sebastiane, bude Brazílie pro vás rozhodující závod ohledně druhého místa v šampionátu?
Vettel: Ano. Jistě, máme ještě dva závody, ten poslední mi příliš nepomohl. Ale ano, stojím o to být aspoň druhý, je to pořád lepší než být třetí. Naším cílem je aspoň se vklínit mezi Mercedesy a rozdělit je, ale nejlepším způsobem, jak to udělat, je soustředit se na svůj výkon a pokusit se dosáhnout maxima. Uvidíme, co se stane v neděli.
Luigi Perna (La Gazzetta dello Sport): Niki Lauda řekl, že v této chvíli Ferrari lze srovnávat s Mercedesem z hlediska výkonu motoru, ale ne co se týče podvozku a aerodynamiky. Souhlasíte?
Vettel: S pokrokem v letošním roce jsem zatím velmi spokojen. Máme také připraveny zajímavé věci. Vždy je těžké předvídat, co se stane v další sezoně, ale rozhodně je naším cílem se Mercedesu přiblížit. Vypadá to slibně a měli bychom udělat krok vpřed. Niki zrovna nepatří mezi lidi, kterým je radno vždy věřit, často a někdy i rychle mění své názory a občas řekne i něco, co nedává smysl. To, co říká, vyznívá pro nás dobře, protože nejspíš cítí, že se Mercedesu blížíme.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.
Lewis Hamilton v úvodu závodu v Montrealu srazil sviště, který se objevil na trati. Kolize způsobila poškození jeho vozu a prakticky zmařila šanci na dobrý výsledek.
George Russell si dojel pro vítězství ve Velké ceně Kanady po precizním výkonu, který potvrdil jeho formu a rychlost. Přesto se pozornost po závodě soustředila na incident mezi jezdci McLarenu, jejichž vzájemný kontakt rozvířil debaty a částečně zastínil Russellův triumf.
Ferrari ovládlo Le Mans potřetí v řadě, a pokaždé s jinou jezdeckou sestavou – letošní triumf podtrhl Robert Kubica. Italská stáj tím potvrzuje, že její návrat do vytrvalostního závodění je začátkem nové éry dominance.