Renanault zveřejnil druhou sérií dotazů (zejména polských) fanoušků, na které odpovídá zotavující se Robert Kubica. Jak dlouho se bude ještě zotavovat? Vrátí se už v Brazílii? Jaké má cíle či na kterých okruzích by rád závodil?
Wienek: Je historie F1 nějak důležitá pro to, co dnes děláte na trati? Děkuji a přeji hodně štěstí při nabírání rychlosti.Robert Kubica: Historie F1 je samozřejmě velmi zajímavou, ale mění se tolik věcí v oblasti technologie a pravidel, že z ní ve skutečnosti nemůžete čerpat. Místo toho je velmi důležité využívat vlastní zkušenosti a přizpůsobovat je různým okolnostem, kterým každý závodní víkend čelíte.
Marcin Strukowski: Roberte, společně s kamarádem budeme studovat technickou školu. Možná bychom ti mohli v F1 trochu pomoci. Máme lepší nápady než Newey! Co bys nám doporučil?RK: To je opravdu dobrá zpráva. Můžu vás s oddělením našeho výzkumu a vývoje, budou vašimi nápady potěšeni.
Łukasz: Vzhledem k boji o letošní šampionát - myslíš si, že Vettel brzy dovrší titul?RK: Vypadá to tak, že v letošní sezóně to bude spíše boj o druhé než o první místo. Ale nikdy nevíte. Již po několik let se šampionát rozhodoval v úplně posledním závodě, takže uvidíme.
Kubus911: Jaké to je prohánět se s vozem F1 ulicemi Monaka?RK: Osobně si to opravdu užívám, protože musíte využívat s obrovskou přesností využívat každý centimetr trati. Obzvlášť to platí v kvalifikaci, kdy máte pocit, že vaše instinkty jsou rychlejší než mozek.
Trzynastka32: Kolik závodů letošní sezóny jsi sledoval? Byly nudné či zajímavé?RK: Viděl jsem všechny! Obecně se mi všechny zdály zajímavé. Myslím, že nová pravidla rozhodně přispěla k lepší podívané.
Krystioo FAN: Je to pravda, že se vrátíš během Velké ceny Brazílie?RK: Mám rád cíle, které jsou rozumné. Uvidíme, jak se v několika nadcházejících měsících bude vyvíjet rehabilitační proces a pak se v patřičný čas rozhodneme. Důležité je to, že vím, že mi tým drží místo a mohu naskočit, kdykoliv to budu potřebovat.
Przemoziom99: Na které trati, jež není součástí F1 kalendáře, bys rád závodil?RK: Rozhodně bych se přiklonil k Jerezu de la Frontera - je to okruh, který znám velmi dobře, protože tam F1 často testuje. A krom toho bych byl pro Makao.
Dibol: Jaké cíle sis dal pro nejbližší budoucnost, až se uzdravíš?RK: Úplně stejné jako ty, které jsem měl předtím. Mé cíle se nezměnily.
Persy: Roberte, své dětství jsi strávil v Polsku a mládí v Itálii. S F1 cestuješ po světě, máš byt v Monaku... je nějaké místo, které nazýváš svým "domovem?"RK: Můj domov je jednoduše tam, kde jsou mí přátelé a mé osobní zájmy - to je pro mě nejdůležitější. A letiště poblíž je také docela důležité.
Patryk: Jak dlouho bude trvat tvá rehabilitace?RK: To se těžko odhaduje, záleží to na "pravidlech přírody." Dobrou zprávou však je, že mé zotavování probíhá konzistentně a dříve či později se budu cítit dostatečně fit na to, abych si mohl stanovit datum návratu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.