Renanault zveřejnil druhou sérií dotazů (zejména polských) fanoušků, na které odpovídá zotavující se Robert Kubica. Jak dlouho se bude ještě zotavovat? Vrátí se už v Brazílii? Jaké má cíle či na kterých okruzích by rád závodil?
Wienek: Je historie F1 nějak důležitá pro to, co dnes děláte na trati? Děkuji a přeji hodně štěstí při nabírání rychlosti.Robert Kubica: Historie F1 je samozřejmě velmi zajímavou, ale mění se tolik věcí v oblasti technologie a pravidel, že z ní ve skutečnosti nemůžete čerpat. Místo toho je velmi důležité využívat vlastní zkušenosti a přizpůsobovat je různým okolnostem, kterým každý závodní víkend čelíte.
Marcin Strukowski: Roberte, společně s kamarádem budeme studovat technickou školu. Možná bychom ti mohli v F1 trochu pomoci. Máme lepší nápady než Newey! Co bys nám doporučil?RK: To je opravdu dobrá zpráva. Můžu vás s oddělením našeho výzkumu a vývoje, budou vašimi nápady potěšeni.
Łukasz: Vzhledem k boji o letošní šampionát - myslíš si, že Vettel brzy dovrší titul?RK: Vypadá to tak, že v letošní sezóně to bude spíše boj o druhé než o první místo. Ale nikdy nevíte. Již po několik let se šampionát rozhodoval v úplně posledním závodě, takže uvidíme.
Kubus911: Jaké to je prohánět se s vozem F1 ulicemi Monaka?RK: Osobně si to opravdu užívám, protože musíte využívat s obrovskou přesností využívat každý centimetr trati. Obzvlášť to platí v kvalifikaci, kdy máte pocit, že vaše instinkty jsou rychlejší než mozek.
Trzynastka32: Kolik závodů letošní sezóny jsi sledoval? Byly nudné či zajímavé?RK: Viděl jsem všechny! Obecně se mi všechny zdály zajímavé. Myslím, že nová pravidla rozhodně přispěla k lepší podívané.
Krystioo FAN: Je to pravda, že se vrátíš během Velké ceny Brazílie?RK: Mám rád cíle, které jsou rozumné. Uvidíme, jak se v několika nadcházejících měsících bude vyvíjet rehabilitační proces a pak se v patřičný čas rozhodneme. Důležité je to, že vím, že mi tým drží místo a mohu naskočit, kdykoliv to budu potřebovat.
Przemoziom99: Na které trati, jež není součástí F1 kalendáře, bys rád závodil?RK: Rozhodně bych se přiklonil k Jerezu de la Frontera - je to okruh, který znám velmi dobře, protože tam F1 často testuje. A krom toho bych byl pro Makao.
Dibol: Jaké cíle sis dal pro nejbližší budoucnost, až se uzdravíš?RK: Úplně stejné jako ty, které jsem měl předtím. Mé cíle se nezměnily.
Persy: Roberte, své dětství jsi strávil v Polsku a mládí v Itálii. S F1 cestuješ po světě, máš byt v Monaku... je nějaké místo, které nazýváš svým "domovem?"RK: Můj domov je jednoduše tam, kde jsou mí přátelé a mé osobní zájmy - to je pro mě nejdůležitější. A letiště poblíž je také docela důležité.
Patryk: Jak dlouho bude trvat tvá rehabilitace?RK: To se těžko odhaduje, záleží to na "pravidlech přírody." Dobrou zprávou však je, že mé zotavování probíhá konzistentně a dříve či později se budu cítit dostatečně fit na to, abych si mohl stanovit datum návratu.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.