Williams v Turecku nastoupil se starší verzi předních křídel, ale s novými zadními křídli. Jednalo se o zvláštní kombinaci, která však dle slov technického ředitele Sama Michaela fungovala. Výsledky už tak uspokojivé nebyly: Rubens Barrichello dojel 14., Nico Hülkenberg 17.
Jak moc byla narušena výkonnost FW32 nasazením starého předního křídla v Istanbulu?Díky němu jsme ztráceli přibližně desetinu vteřiny na kolo, ale v rychlých zatáčkách pracovalo dobře. Novou verzi předního křídla budeme mít příští týden v Montrealu na obou vozech.
Jezdili jste s různými novými díly na voze během uplynulého víkendu - včetně nového zadního křídla a nových brzdových kanálků. Jak se osvědčily?Všechna vylepšení, která jsme přivezli do Turecka, fungovala podle očekávání.
Nicův vůz měl v pátečním tréninku problémy s únikem hydrauliky. Jak moc byl jeho program narušen tím, že přišel o cenný čas na trati?Odpoledne jsme přišly zhruba o 45 min, což vám samozřejmě nepomůže, když je teď čas strávený na trati tak cenný. Mechanici odvedli opravdu skvělou práci při opravě a dostali vůz zpět rychle, podařilo se nám tak splnit většinu plánovaného programu.
Teploty tratě a okolí byly v Turecku vyšší než v předchozích závodech. Jak se chovala měkká a tvrdá směs Bridgestonu?Obě směsi fungovaly dobře, jako obvykle.
Rubens přišel na startu o pět míst kvůli potížím se spojkou. Podařilo se vám už přijít na to, co bylo příčinou?Záběr spojky na Rubensově vozy byl silnější, než jsme čekali vzhledem k datům, která jsme získali při nacvičování startů v trénincích. Spojky z obou vozů zkoumáme v továrně, abychom přišli na to, proč ten problém vznikl.
Nico Hülkenberg musel zajet do boxů v prvním kole po incidentu se Sebastienem Buemim. Co jste na jeho voze museli měnit?Nico utrpěl defekt přední pneumatiky, takže jsme museli vyměnit celou sadu. Což naneštěstí znamenalo opravdu dlouhý stint na měkké směsi, prtotže začínal na tvrdé.
Když se podíváme do budoucnosti, jak si dle vašich očekávání FW32 povede v Montrealu?Lépe než v Istanbulu. Budeme mít nějaké nové aerodynamické úpravy na vozech, které by měly zvýšit naši výkonnost, stejně jako pár mechanických vylepšení. Přivezeme rovněž střední křídlo se středním odporem upravené pro nadcházející závod.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.