Giancarlo Fisichella čekal dlouho na rozhodnutí Renaultu, ale když bylo jisté, že se s jeho službami v Enstone více nepočítá, téměř zůstal bez angažmá. Po testu s týmem Force India však obdržel k podpisu dvouletou smlouvu. Neváhal ji podepsat a vrátit se do Silverstone už potřetí.
Přijal jste výzvu jménem Force India, co si myslíte o nadcházející sezoně? Je to fantastický projekt a mají k dispozici dvakrát větší rozpočet než loni. Jsou tu zkušení lidé jako Mike Gascoyne a Mark Smith. Projektu věřím. Možná začneme vzadu a nebude to snadné, ale myslím si, že uděláme velký posun do konce sezony a především v roce 2009. V dosavadních testech jsme udělali hodně práce, vyvážení vozu je velmi dobré a monopost má solidní potenciál.
Kdy jste začal přemýšlet o budoucnosti s týmem Force India? Docela pozdě, na konci listopadu. Dostal jsem pozvánku na testy. Dobrý test je moc důležitý a myslím si, že jsme v Jerezu udělali hodně dobrou práci, a to bylo zřejmě hlavním důvodem, proč mi dali smlouvu. Byl jsem překvapený výbornou prací s inženýry, koneckonců jich hodně znám z dřívějších let, vracím se pod stejnou střechu už potřetí.
Cítíte se tu skutečně jako doma? Ano, jistě, někteří mechanici jsou tu ještě z roku 1997. Když přijdete do nového týmu, vše je nové, jiné a potřebujete čas, tady je to něco jiného.
Myslíte si, že tu máte větší uplatnění než ve velké stáji? Určitě, lidi mi věří, naslouchají a cítím radost, že se mnou pracují, vše jde ve správném směru. Určitě je tu menší tlak než třeba v Renaultu, tam jste jen jezdec, tady jste část personálu.
Jste rád, že máte za zády motor od Ferrari? S Ferrari jsem jezdil už v roce 2004 v Sauberu. Ano, jsem, je to silný a spolehlivý motor, další důvod, proč jsem podepsal smlouvu.
Myslíte si, že může tým postoupit s novými předpisy od roku 2009 výrazněji kupředu? Už teď se pracuje v aerodynamickém tunelu na voze pro rok 2009. V souvislosti s omezeními přítlaku je to velmi důležité. Podle mého odhadu můžeme být silní.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.