Giancarlo Fisichella čekal dlouho na rozhodnutí Renaultu, ale když bylo jisté, že se s jeho službami v Enstone více nepočítá, téměř zůstal bez angažmá. Po testu s týmem Force India však obdržel k podpisu dvouletou smlouvu. Neváhal ji podepsat a vrátit se do Silverstone už potřetí.
Přijal jste výzvu jménem Force India, co si myslíte o nadcházející sezoně? Je to fantastický projekt a mají k dispozici dvakrát větší rozpočet než loni. Jsou tu zkušení lidé jako Mike Gascoyne a Mark Smith. Projektu věřím. Možná začneme vzadu a nebude to snadné, ale myslím si, že uděláme velký posun do konce sezony a především v roce 2009. V dosavadních testech jsme udělali hodně práce, vyvážení vozu je velmi dobré a monopost má solidní potenciál.
Kdy jste začal přemýšlet o budoucnosti s týmem Force India? Docela pozdě, na konci listopadu. Dostal jsem pozvánku na testy. Dobrý test je moc důležitý a myslím si, že jsme v Jerezu udělali hodně dobrou práci, a to bylo zřejmě hlavním důvodem, proč mi dali smlouvu. Byl jsem překvapený výbornou prací s inženýry, koneckonců jich hodně znám z dřívějších let, vracím se pod stejnou střechu už potřetí.
Cítíte se tu skutečně jako doma? Ano, jistě, někteří mechanici jsou tu ještě z roku 1997. Když přijdete do nového týmu, vše je nové, jiné a potřebujete čas, tady je to něco jiného.
Myslíte si, že tu máte větší uplatnění než ve velké stáji? Určitě, lidi mi věří, naslouchají a cítím radost, že se mnou pracují, vše jde ve správném směru. Určitě je tu menší tlak než třeba v Renaultu, tam jste jen jezdec, tady jste část personálu.
Jste rád, že máte za zády motor od Ferrari? S Ferrari jsem jezdil už v roce 2004 v Sauberu. Ano, jsem, je to silný a spolehlivý motor, další důvod, proč jsem podepsal smlouvu.
Myslíte si, že může tým postoupit s novými předpisy od roku 2009 výrazněji kupředu? Už teď se pracuje v aerodynamickém tunelu na voze pro rok 2009. V souvislosti s omezeními přítlaku je to velmi důležité. Podle mého odhadu můžeme být silní.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.