Ferrari vstupovalo do sezóny plné odhodlání, navíc hodlalo rozšířit loňské tři triumfy a řádně přišlápnout Mercedesu perka. Místo toho musely rudé oře maranellské ustoupit Red Bullu a neustále přesvědčovat fanoušky, že k žádné panice není důvod.
Stal se z toho tak trochu evergreen a s přibývajícím časem se nejen fanoušci Ferrari stále více poťouchle ptali, kdeže jsou ony vítězné Grand Prix, které předpovídal prezident Sergio Marchionne po Grand Prix Španělska.
Do hledáčku zájmu se také dostal Sebastian Vettel především svým emocionálním výbuchem v Mexiku, kde jeho výroky mířily až do vysokých kruhů FIA. Ale to jsou všeobecné známé případy, které Fernando Alonso, znalý situace, hodnotil jako tradiční záležitost v italském týmu. Ostatně strávil v Maranellu pět sezón.
I u Ferrari měli do jisté míry na začátku sezóny smůlu. V Austrálii si vítězství prohospodařili sami chybnou strategií, v Bahrajnu Vettel vůbec neodstartoval, v Rusku mu z trati pomohl Kvjat a ve Španělsku při absenci Mercedesů nenašel Räikkönen recept na nováčka v barvách Red Bullu Verstappena.
"Nedařilo se nám, jak jsme očekávali. Celkově to bylo střídání dobrých a špatných výkonů, myslím, že po bodové stránce to mohlo být mnohem lepší. Jako důvod vidím neschopnost získat dostatečný počet bodů hned na začátku sezóny. Na jejím konci už jsme byli v těsném duelu s Red Bullem, dokonce se domnívám, že jsme měli lepší balíček vylepšení měli jsme skončit na druhém místě v Poháru konstruktérů.
Jenže jsme si to prohráli na začátku sezóny, kdy nám uteklo příliš mnoh bodů. Samozřejmě velkým zklamáním je fakt, že jsme nedokázali bojovat s Mercedesem, ale v našem zázemí se odehrálo pár věcí, které nám umožní tým v budoucích letech významně posílit," komentuje rok 2016 Vettel.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.