Ferrari vstupovalo do sezóny plné odhodlání, navíc hodlalo rozšířit loňské tři triumfy a řádně přišlápnout Mercedesu perka. Místo toho musely rudé oře maranellské ustoupit Red Bullu a neustále přesvědčovat fanoušky, že k žádné panice není důvod.
Stal se z toho tak trochu evergreen a s přibývajícím časem se nejen fanoušci Ferrari stále více poťouchle ptali, kdeže jsou ony vítězné Grand Prix, které předpovídal prezident Sergio Marchionne po Grand Prix Španělska.
Do hledáčku zájmu se také dostal Sebastian Vettel především svým emocionálním výbuchem v Mexiku, kde jeho výroky mířily až do vysokých kruhů FIA. Ale to jsou všeobecné známé případy, které Fernando Alonso, znalý situace, hodnotil jako tradiční záležitost v italském týmu. Ostatně strávil v Maranellu pět sezón.
I u Ferrari měli do jisté míry na začátku sezóny smůlu. V Austrálii si vítězství prohospodařili sami chybnou strategií, v Bahrajnu Vettel vůbec neodstartoval, v Rusku mu z trati pomohl Kvjat a ve Španělsku při absenci Mercedesů nenašel Räikkönen recept na nováčka v barvách Red Bullu Verstappena.
"Nedařilo se nám, jak jsme očekávali. Celkově to bylo střídání dobrých a špatných výkonů, myslím, že po bodové stránce to mohlo být mnohem lepší. Jako důvod vidím neschopnost získat dostatečný počet bodů hned na začátku sezóny. Na jejím konci už jsme byli v těsném duelu s Red Bullem, dokonce se domnívám, že jsme měli lepší balíček vylepšení měli jsme skončit na druhém místě v Poháru konstruktérů.
Jenže jsme si to prohráli na začátku sezóny, kdy nám uteklo příliš mnoh bodů. Samozřejmě velkým zklamáním je fakt, že jsme nedokázali bojovat s Mercedesem, ale v našem zázemí se odehrálo pár věcí, které nám umožní tým v budoucích letech významně posílit," komentuje rok 2016 Vettel.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.