Zažehnány jsou finanční problémy, Sauber je stabilizovaným týmem, proto by mohl začít konečně útočit na své soupeře. Jako jediný tým totiž doposud nemá v letošním šampionátu ani bod, což je pro švýcarskou stáj značně tristní.
Všechno si žádá svůj čas a dokud společnost Longbow Financial nepřevzala finanční záruky za stáj, nebyl ani nijak zvlášť vyvíjen typ C35. Pouze docházelo k dílčím inovacím - v tréninku na Grand Prix Velké Británie se objevilo zadní křídlo, v Maďarsku ho tým použil v celém závodním víkendu, nyní se chystá vylepšená podlaha vozu a přední spoiler.
"Většina týmů na startovním roštu už udělala změny a úpravy, které plánovala, takže pro druhou polovinu už chystají jen nějaké drobnosti. Z toho pro nás plyne šance, protože určitě chystáme větší změny než ostatní. Doufám, že s našimi aktualizacemi dosáhneme opravdu velkého skoku kupředu, sice přicházejí později, než jsme očekávali, ale mohou nám významně pomoci," komentuje situaci Marcus Ericsson.
Sauber poprvé ve své historii čelí nemilé skutečnosti, že by skončil v Poháru konstruktérů mimo TOP 10. V roce 2014 sice nevyjel ani jediný bod, ale tehdy na základě lepšího umístění Adriana Sutila dokázal porazit Carterham, kde tehdy jezdil právě Ericsson. Rozdíl byl velice těsný, rozhodl pouze větší počet jedenáctých míst - Sutil zajel dvě, Ericsson jedno.
"Musíme se vrátit na bodované pozice, pro nás to je velmi důležité, zejména v souboji s Manorem. Je to naše priorita a doufáme, že s novými díly na voze, které ho poněkud urychlí, budeme schopni znovu bojovat o bodované pozice," plánuje Ericsson.
Švédský pilot také uvedl, že atmosféra v týmu se od chvíle, kdy byla budoucnost Sauberu zajištěna, hodně změnila.
"Je mnohem pozitivnější. Než přišli noví majitelé, byla situace těžká, platy se zpožďovaly třeba i o celý měsíc. Mnoho lidí v budoucnost týmu nevěřilo. Teď cítíte docela jinou náladu, když s nimi mluvíte. Z hlediska rozvoje budeme v druhé části na soupeře tlačit. A víra v tým pro následující sezónu také podstatně vzrostla, lidé cítí, že se vše lepší," konstatoval Ericsson.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.