Pokud dojde k jedné poruše, dá se to omluvit, druhá ještě může být považována za náhodu, ale tři případy v krátké době? To už není samo sebou. Připouští to i šéf týmu Ferrari poté, co se Sebastian Vettel musel v Silvestone opět vyrovnávat s penalizací na startu.
Pilot Ferrari měl podobný problém už v Rakousku a rovněž ho problémy s převodovkou posunuly o pět míst dozadu. Poté následovaly potíže v prvním tréninku, ale tento defekt se ještě obešel bez penalizace. Poté, co Vettel projel cílem v závěru třetích jízd a došlo k další poruše, znamenalo už to další postih. Jak uvedl tým, všechny tři poruchy převodovky jsou odlišného charakteru, dvě už se nacházejí v Maranellu, kde jsou podrobně zkoumány.
"Je to už třetí problém, takže máme obavy. Je to něco, co musíme pokud možno nejrychleji vyřešit. Zatím je ještě brzo na to uveřejnit nějakou specifickou zprávu, ale mám podezření, že to nějak souvisí s materiálem. Jen doufám, že to nemá nic společného s nějakou kalkulací," komentuje situaci Arrivabene.
Jak bylo vidět při záznamu z kokpitu Vettela v závěru třetího tréninku, německý pilot zlostně udeřil rukama o sebe. Arrivabene toto gesto zmaru chápe, i proto obhajoval frustraci německého pilota. "Není to robot, ale lidská bytost, pro mě je jeho chování naprosto normální," zastává se Vettela šéf Ferrari. Podle něj se Ferrari SF16-H ukázalo velmi citlivé na změny nastavení. Rovněž spolehlivost je v celém průběhu sezóny značným problémem. Arrivabene na otázku, zda Ferrari plánuje nějaké velké aktualizace ve snaze dostihnout Mercedes, odpověděl stručně: "Doufejme, že ano! V této fázi sezóny nelze dělat neuvěřitelné změny. Nejdřív bude potřeba vyřešit některé problémy týkající se vyladění vozu a pak můžeme něco měnit," dodává Arrivabene.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.