Dlouho po skončení závodu zůstaly na Silverstone tisíce fanoušků a oslavovaly vítěze Grand Prix Velké Británie. Lewis Hamilton pak prohlásil, že byl doslova "unešen" podporou, které se mu dostalo od domácích příznivců.
Ještě předtím, než se vydal na stupně vítězů, vyběhl Hamilton za svodidla a nadšeně pozdravoval tribunu naproti stupňům vítězů. Na nejvyšším stupínku si pak nadšeně vyhodil do vzduchu pohár a doslova sršel radostí. Navíc davy měly zřejmě pocit, že se musí revanšovat za Rakousko a tak se Rosberg nedočkal zrovna příznivého ohlasu.
"Je to fascinující, vidět tolik radujících se lidí. Vnímat, jak to bylo pro všechny pozitivní, ty projevy přízně, kterou prokazují. Opravdu mám pocit, jako bychom vyhráli společně. Je to dlouhá cesta, provázená skutečnou láskou," prohlásil unešený Hamilton po vítězném ceremoniálu.
Hamilton vedl od startu do cíle a na Silverstone vyhrál počtvrté, ve třech posledních britských Grand Prix vítězil jen on. Vyrovnal se tak mistru světa 1992 Nigelu Mansellovi, který působil v tomto ročníku na Silverstone jako vedoucí sportovní komise, ale má to malý háček. Mansel sice triumfoval ve čtyřech Grand Prix Velké Británie, ale svou první vyhrál na okruhu Brands Hatch, další tři už na Silverstone (1987, 1991, 1992). A aby to nebylo tak jednoduché, Mansell vyhrál v Anglii, konkrétně na Brands Hatch ještě jednou, ale to byla Grand Prix Evropy 1985 (mimochodem to bylo Mansellovo první vítězství v kariéře).
"Jsem opravdu šťastný, protože bylo velmi snadné vstoupit do tohoto víkendu se špatnou energií. Ale přišel jsem plný svěžesti, silný a sebevědomý a s tím, co plánuji pro každý závodní víkend. Tenhle byl bezpochyby ten nejlepší v roce," zářil po závodě Hamilton.
Britovi se podařilo vyhrát čtyři z posledních pěti závodů a tím se mu prakticky podařilo zlikvidovat Rosbergův náskok, který si Němec vypracoval řadou čtyř vítězství na začátku sezóny.
"Cítím, že bych vyhrál i v Číně a Rusku, nebýt technických problémů. Musím říci, že to byly poměrně drsné zkušenosti s technickou spolehlivostí, které je opravdu těžké zvládnout, pokud chcete vyhrát mistrovství světa. Mám ale pocit, že po neúspěchu v Barceloně jsem byl schopen dosáhnout pozitivního přístupu a mentálního postoje, kterým se dnes mohu honosit. Proto jsem vyhrál tolik závodů a mám v plánu v tom pokračovat," dodal Hamilton.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.