Přebíral scuderii Ferrari od Marca Mattiacciho v době, kdy tým figuroval na čtvrtém místě Poháru konstruktérů a poprvé od roku 1993 nevyhrál v sezóně ani jeden závod.
Když na sklonku roku 2014 přišel k týmu Maurizio Arrivabene, nedaly se čekat zázraky, ale zásluhou Sebastiana Vettela se Ferrari těšilo ze tří vítězství a v současné době se intenzivně snaží snížit odstup od dominujícího Mercedesu.
Kimi Räikkönen, který u Ferrari strávil prozatím 94 Grand Prix a čeká v týmu rudých ořů z Maranella na jubilejní desáté vítězství, je přesvědčen, že právě Arrivabene je tím správným člověkem, kterého tým potřeboval. "Je nejlepším týmovým šéfem, jakého jsem kdy měl. Domnívám se, že to je přestně ten typ člověka, který se pro tuto práci hodí a dělá pro Ferrari maximum. Tým... cítíme se společně dobře a snažíme se zvládnout naše cíle, což není vždy jednoduché."
Také Sebastian Vettel podporuje Arrivabeneho a kritizoval jakékoli spekulace, že by Ferrari mělo devětapadesátiletého rodáka z Brescie vyměnit. "Ve vedení týmu odvádí opravdu dobrou práci. Přitom je přístupný a nestraní se lidí. S týmem tráví hodně času a to nejen při závodech, ale i v Maranellu. Vím, že se v poslední době objevily nějaké zvěsti a nesmysly, ale já osobně jsem velmi šťastný, že je s námi a ne u někoho jiného," prohlásil Vettel.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.