Přebíral scuderii Ferrari od Marca Mattiacciho v době, kdy tým figuroval na čtvrtém místě Poháru konstruktérů a poprvé od roku 1993 nevyhrál v sezóně ani jeden závod.
Když na sklonku roku 2014 přišel k týmu Maurizio Arrivabene, nedaly se čekat zázraky, ale zásluhou Sebastiana Vettela se Ferrari těšilo ze tří vítězství a v současné době se intenzivně snaží snížit odstup od dominujícího Mercedesu.
Kimi Räikkönen, který u Ferrari strávil prozatím 94 Grand Prix a čeká v týmu rudých ořů z Maranella na jubilejní desáté vítězství, je přesvědčen, že právě Arrivabene je tím správným člověkem, kterého tým potřeboval. "Je nejlepším týmovým šéfem, jakého jsem kdy měl. Domnívám se, že to je přestně ten typ člověka, který se pro tuto práci hodí a dělá pro Ferrari maximum. Tým... cítíme se společně dobře a snažíme se zvládnout naše cíle, což není vždy jednoduché."
Také Sebastian Vettel podporuje Arrivabeneho a kritizoval jakékoli spekulace, že by Ferrari mělo devětapadesátiletého rodáka z Brescie vyměnit. "Ve vedení týmu odvádí opravdu dobrou práci. Přitom je přístupný a nestraní se lidí. S týmem tráví hodně času a to nejen při závodech, ale i v Maranellu. Vím, že se v poslední době objevily nějaké zvěsti a nesmysly, ale já osobně jsem velmi šťastný, že je s námi a ne u někoho jiného," prohlásil Vettel.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.