Patálie rakouského týmu s motory Renault, lhostejno na čí straně byla "vina", se táhnou od loňského roku. Red Bull prověřoval alternativní možnosti, ale jak to dopadlo je obci fanoušků F1 dobře známo.
O možnosti spojení Red Bull Alfa Romeo pohovořil při představení nového modelu vozu Alfa Romeo Giulia šéf koncernu FIAT Chrysler a prezident Ferrari Sergio Marchionne, který se o možnosti návratu italské značky do F1 zmínil už dříve (čtěte zde). Tehdy se ale spekulovalo o motorech pro tým Sauber.
"Alfa Romeo se jednoho dne může vrátit, ale to bude vyžadovat značné finanční prostředky. Abychom mohli investovat do závodního týmu, bude nutné prodat značné množství aut, takže jsme zatím na začátku cesty.
Ale v případě, že by se Alfa Romeo vrátila do F1, měla by se účastnit šampionátu spíš jako tovární tým než pouhý dodavatel motorů. O spojení s Alfou se zajímal Red Bull, ale potřeboval pouze motor a to by nedávalo smysl. Není to Honda," vysvětlil Marchionne.
Při té příležitosti také popřel, že by italský tým prožil zklamání kvůli rozhodnutí Red Bullu přetáhnout Maxe Verstappena od Toro Rosso. "To je interní záležitost Red Bullu. Já jsem nikdy neřekl, že nás Verstappen zajímá," podotkl Marchionne.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.