Když se objevila zpráva, jak Stewart ocenil nováčka mezi týmy, mnoha lidem uniklo, že nejde o trojnásobného šampiona F1, nýbrž legendu série NASCAR Tonyho Stewarta. Ten má na slibné výsledky z prvních závodů americké stáje svůj názor.
Čtyřiačtyřicetiletý Anthony Wayne "Tony" Stewart jezdí závody NASCAR od roku 1999 a dnes je i majitelem úspěšného týmu. Ve svém hodnocení závodních kolegů z F1 tvrdí, že za úspěchy Haasu stojí tvrdá a poctivá práce, nikoli štěstí začátečníků. Dodal, že jeho úsilí rozhodně nepřišlo lacino.
"Nevím, který pilot po australské Grand Prix řekl, jak to byl šaptný závod, když Haas mohl získat body - poté se jelo do Bahrajnu a tam byl Haas ještě lepší. Té záležitosti jsem se věnoval, abych dokázal, že dotyčný je úplný blbec. Gene svému týmu věnoval hodně. Není to tak, že jenom vypsal šeky a pak čekal, co se stane. Opravdu zvládl velký kus práce. Měl jsem možnost se projít boxovou uličkou a viděl členy týmu u počítačů, je to ohromující technologie, která je součástí F1. Potom mě vůbec nepřekvapuje, že dosáhli takových výsledků a že přišly poměrně rychle. Jen hodně lidí překvapilo právě to, jak záhy jich Haas dosáhl," komentuje úspěchy americké stáje Stewart.
Tony například sledoval bahrajnský závod v televizi při akci v Martinsville a Grosjeanův výkon je pořádně rozehřál: "Dívali jsme se v neděli ráno na Grand Prix před závodem v Martinsville Cup a já skákal radostí po boxové uličce. Ale Gene Haas zůstal nonšalantní jako vždy, viděl jsem ho. Mohu říci, že byl šťastný. Natolik ho znám, že jsem to na něm poznal, takže jsem nadšený a mám radost i za něj. Je to velký muž."
Otázkou je, zda Tony Stewart po Grand Prix Číny, kde Haas neuspěl, nezmění své plány, ale dá se očekávat, že ho nadšení pro americký tým jen tak nepustí. Plánuje návštěvu Haasu jakmile mu to program v NASCAR dovolí. "Nejspíš to bude až příští rok. Gene ví, jak jsem na tom časově a určitě mé závodní snahy také sleduje," dodává Stewart.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.