Když se objevila zpráva, jak Stewart ocenil nováčka mezi týmy, mnoha lidem uniklo, že nejde o trojnásobného šampiona F1, nýbrž legendu série NASCAR Tonyho Stewarta. Ten má na slibné výsledky z prvních závodů americké stáje svůj názor.
Čtyřiačtyřicetiletý Anthony Wayne "Tony" Stewart jezdí závody NASCAR od roku 1999 a dnes je i majitelem úspěšného týmu. Ve svém hodnocení závodních kolegů z F1 tvrdí, že za úspěchy Haasu stojí tvrdá a poctivá práce, nikoli štěstí začátečníků. Dodal, že jeho úsilí rozhodně nepřišlo lacino.
"Nevím, který pilot po australské Grand Prix řekl, jak to byl šaptný závod, když Haas mohl získat body - poté se jelo do Bahrajnu a tam byl Haas ještě lepší. Té záležitosti jsem se věnoval, abych dokázal, že dotyčný je úplný blbec. Gene svému týmu věnoval hodně. Není to tak, že jenom vypsal šeky a pak čekal, co se stane. Opravdu zvládl velký kus práce. Měl jsem možnost se projít boxovou uličkou a viděl členy týmu u počítačů, je to ohromující technologie, která je součástí F1. Potom mě vůbec nepřekvapuje, že dosáhli takových výsledků a že přišly poměrně rychle. Jen hodně lidí překvapilo právě to, jak záhy jich Haas dosáhl," komentuje úspěchy americké stáje Stewart.
Tony například sledoval bahrajnský závod v televizi při akci v Martinsville a Grosjeanův výkon je pořádně rozehřál: "Dívali jsme se v neděli ráno na Grand Prix před závodem v Martinsville Cup a já skákal radostí po boxové uličce. Ale Gene Haas zůstal nonšalantní jako vždy, viděl jsem ho. Mohu říci, že byl šťastný. Natolik ho znám, že jsem to na něm poznal, takže jsem nadšený a mám radost i za něj. Je to velký muž."
Otázkou je, zda Tony Stewart po Grand Prix Číny, kde Haas neuspěl, nezmění své plány, ale dá se očekávat, že ho nadšení pro americký tým jen tak nepustí. Plánuje návštěvu Haasu jakmile mu to program v NASCAR dovolí. "Nejspíš to bude až příští rok. Gene ví, jak jsem na tom časově a určitě mé závodní snahy také sleduje," dodává Stewart.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.