Je to jen otázka různého přístupu nebo priorit? Australský pilot si prozatím bude muset nechat zajít chuť, že by si vyzkoušel legendární závod, o němž byl natočen i film s hvězdným Steve McQueenem v hlavní roli.
Jak uvedl šestadvacetiletý pilot, tým mu v loňské sezóně nedovolil účast na slavné čtyřiadvacetihodinovce, ačkoli Ricciardo po možnosti startu pošilhával. Nedočká se ale ani letos, protože 24 heures Le Mans kolidují s termínem Grand Prix Evropy v ázerbajdžánském Baku.
"Bude to v pohodě. Abych byl upřímný, uvažoval jsem o startu už loni. Podívejte na Nica, přišel a vyhrál, takže bych měl možná také šanci. Rád bych to dokázal. Loni se určitá šance rýsovala, ale pak toho na nás bylo trochu moc, tým mi naznačil, abych se raději soustředil na F1. S odstupem času to dává smysl, vysvětluje Ricciardo.
Jinou cestou šli u konkurence ve Force India a Nico Hülkenberg si při své premiéře mohl vychutnat pocit člena posádky, která jako první přejela cílovou čáru na francouzském okruhu. Společně s Nickem Tandym a Earlem Bamberem dovedli své Porsche do cíle na prvním místě a jak Hülkenberg, tak jeho šéf stáje F1 Vijay Mallya měli o publicitu postaráno: jeden jako vítěz, druhý jako dobrodinec, který mu v účasti nebránil.
"Myslím, že krása a přitažlivost Le Mans bude fungovat i za deset let. Proto není třeba želet, že ji nepoznám dnes," nevzdává se Ricciardo svých cílů a předpokládá, že se v blízké budoucnosti v Le Mans objeví.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.