Je to jen otázka různého přístupu nebo priorit? Australský pilot si prozatím bude muset nechat zajít chuť, že by si vyzkoušel legendární závod, o němž byl natočen i film s hvězdným Steve McQueenem v hlavní roli.
Jak uvedl šestadvacetiletý pilot, tým mu v loňské sezóně nedovolil účast na slavné čtyřiadvacetihodinovce, ačkoli Ricciardo po možnosti startu pošilhával. Nedočká se ale ani letos, protože 24 heures Le Mans kolidují s termínem Grand Prix Evropy v ázerbajdžánském Baku.
"Bude to v pohodě. Abych byl upřímný, uvažoval jsem o startu už loni. Podívejte na Nica, přišel a vyhrál, takže bych měl možná také šanci. Rád bych to dokázal. Loni se určitá šance rýsovala, ale pak toho na nás bylo trochu moc, tým mi naznačil, abych se raději soustředil na F1. S odstupem času to dává smysl, vysvětluje Ricciardo.
Jinou cestou šli u konkurence ve Force India a Nico Hülkenberg si při své premiéře mohl vychutnat pocit člena posádky, která jako první přejela cílovou čáru na francouzském okruhu. Společně s Nickem Tandym a Earlem Bamberem dovedli své Porsche do cíle na prvním místě a jak Hülkenberg, tak jeho šéf stáje F1 Vijay Mallya měli o publicitu postaráno: jeden jako vítěz, druhý jako dobrodinec, který mu v účasti nebránil.
"Myslím, že krása a přitažlivost Le Mans bude fungovat i za deset let. Proto není třeba želet, že ji nepoznám dnes," nevzdává se Ricciardo svých cílů a předpokládá, že se v blízké budoucnosti v Le Mans objeví.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.