Vypočítávat všechny problémy, kterými stáj Lotus v letošním roce prošla, by bylo asi na několik kapitol. Především finanční problémy poznamenaly výkonnost týmu z Enstone, přesto dokázal relativně dobře projít kritickým rokem 2015.
U Lotusu vládla především jednota, kterou nedokázala nahlodat nejistota ohledně další budoucnosti. To byl podle Pastora Maldonada největší přínos. Kvůli nedostatku finančních prostředků musel tým striktně omezit vývoj svých vozů a navíc se potýkal s provozními problémy - situace dospěla tak daleko, že některé platby za Lotus hradil sám Bernie Ecclestone.
"Jsem opravdu rád, že jsem mohl spolupracovat s mou skupinou a že se nám v některých závodech podařilo dosáhnout výjimečných výkonů, ať to byla strategie nebo skvělé zastávky v boxech. Některé jsme zvládali opravdu hodně rychle. I když se nám nepodařilo dosáhnout toho, co jsme chtěli, podařilo se nám v týmu udržet výbornou atmosféru, neopustila nás soudržnost, což považuji za nejsilnější část," popsal situaci Maldonado.
Venezuelský pilot si cení kvality práce, která přes veškeré potíže umožnila dokončit Lotusu sezónu na 6. místě v Poháru konstruktérů. "Sezóna z hlediska týmu vůbec neprobíhala hladce, ale na druhou stranu můžeme říci, že jsme nadstandardním výkonem dospěli až k šestému místu v soutěži týmů. Teď už se všichni těší na příští rok, všichni jsou odhodláni udělat vše pro to, abychom v sezóně 2016 byli co nejlepší."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.