Opakované kolize jsou vždy vítaným tématem, nakonec z historie známe případy, kdy to málem vedlo k fyzickému řešení konfliktu, někdy dokonce soupeři skončili v nechvalně známém klinči.
Dvakrát se takhle střetli v roce 1974 Tom Pryce a James Hunt, po druhé nehodě budoucí mistr světa Walesanovi řekl, že mu přetvaruje ciferník. Dvakrát také sejmul Riccardo Patrese Ronnie Petersona, a když mu notně zavařil i v Grand Prix Švédska 1978, rozzuřený Švéd mu vynadal přímo na stupních vítězů.
Finský souboj ale Räikkönen už dále rozvádět nechce, ačkoliv zejména v rodné zemi obou pilotů se k němu stále hodlají vracet. Kimi však na akci Ferrari Finale Mondiali odrážel narážky na zvýšenou řevnivost. "Rozhodně to nemá nic společného s národností. Myslím, že se něco podobného mohlo přihodit s kterýmkoli jiným pilotem. Nafukují to titulky a jenom proto, že došlo ke kolizi mezi dvěma finskými piloty, ale takové věci se prostě stávají. Chápu, že se z toho média snaží udělat velkou věc, ale my se vynasnažíme, aby už se to neopakovalo. S Bottasem jsem nemluvil, nemám jeho telefon a ani si nemyslím, že ho budu potřebovat."
Šestatřicetiletý pilot rovněž dodal, že se nijak nehodlá zatěžovat názory, které ho pasují do role týmové dvojky u Ferrari. Na zmíněné akci podotkl, že u Ferrari už nepanuje politikaření jako dříve. Zároveň se odmítá zabývat kritikou své osoby: "Je mi jedno, kdo si co myslí. Nejdůležitější je, jakou práci pro tým odvádím. Já a Sebastian máme podobné představy o tom, jak společně pracovat a vylepšovat náš vůz, a to je podstatnější než to, co říkají lidé," sdělil Fin deníku Bild.
Španělskému periodiku El Confidental popsal, jaký má názor na různé spekulace, zda bylo od Ferrari rozumné s ním uzavřít smlouvu i na rok 2016: "Kdybych nebyl dobrý, tak v F1 dávno nejsem, tohe není charitativní spolek. Jsem zklamán, protože se spousta věcí nepovedla, ale pořád jsem na tom lépe než loni a jsem si jist, že příští rok to bude ještě lepší," uzavírá Räikkönen.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.