Opakované kolize jsou vždy vítaným tématem, nakonec z historie známe případy, kdy to málem vedlo k fyzickému řešení konfliktu, někdy dokonce soupeři skončili v nechvalně známém klinči.
Dvakrát se takhle střetli v roce 1974 Tom Pryce a James Hunt, po druhé nehodě budoucí mistr světa Walesanovi řekl, že mu přetvaruje ciferník. Dvakrát také sejmul Riccardo Patrese Ronnie Petersona, a když mu notně zavařil i v Grand Prix Švédska 1978, rozzuřený Švéd mu vynadal přímo na stupních vítězů.
Finský souboj ale Räikkönen už dále rozvádět nechce, ačkoliv zejména v rodné zemi obou pilotů se k němu stále hodlají vracet. Kimi však na akci Ferrari Finale Mondiali odrážel narážky na zvýšenou řevnivost. "Rozhodně to nemá nic společného s národností. Myslím, že se něco podobného mohlo přihodit s kterýmkoli jiným pilotem. Nafukují to titulky a jenom proto, že došlo ke kolizi mezi dvěma finskými piloty, ale takové věci se prostě stávají. Chápu, že se z toho média snaží udělat velkou věc, ale my se vynasnažíme, aby už se to neopakovalo. S Bottasem jsem nemluvil, nemám jeho telefon a ani si nemyslím, že ho budu potřebovat."
Šestatřicetiletý pilot rovněž dodal, že se nijak nehodlá zatěžovat názory, které ho pasují do role týmové dvojky u Ferrari. Na zmíněné akci podotkl, že u Ferrari už nepanuje politikaření jako dříve. Zároveň se odmítá zabývat kritikou své osoby: "Je mi jedno, kdo si co myslí. Nejdůležitější je, jakou práci pro tým odvádím. Já a Sebastian máme podobné představy o tom, jak společně pracovat a vylepšovat náš vůz, a to je podstatnější než to, co říkají lidé," sdělil Fin deníku Bild.
Španělskému periodiku El Confidental popsal, jaký má názor na různé spekulace, zda bylo od Ferrari rozumné s ním uzavřít smlouvu i na rok 2016: "Kdybych nebyl dobrý, tak v F1 dávno nejsem, tohe není charitativní spolek. Jsem zklamán, protože se spousta věcí nepovedla, ale pořád jsem na tom lépe než loni a jsem si jist, že příští rok to bude ještě lepší," uzavírá Räikkönen.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.