Opakované kolize jsou vždy vítaným tématem, nakonec z historie známe případy, kdy to málem vedlo k fyzickému řešení konfliktu, někdy dokonce soupeři skončili v nechvalně známém klinči.
Dvakrát se takhle střetli v roce 1974 Tom Pryce a James Hunt, po druhé nehodě budoucí mistr světa Walesanovi řekl, že mu přetvaruje ciferník. Dvakrát také sejmul Riccardo Patrese Ronnie Petersona, a když mu notně zavařil i v Grand Prix Švédska 1978, rozzuřený Švéd mu vynadal přímo na stupních vítězů.
Finský souboj ale Räikkönen už dále rozvádět nechce, ačkoliv zejména v rodné zemi obou pilotů se k němu stále hodlají vracet. Kimi však na akci Ferrari Finale Mondiali odrážel narážky na zvýšenou řevnivost. "Rozhodně to nemá nic společného s národností. Myslím, že se něco podobného mohlo přihodit s kterýmkoli jiným pilotem. Nafukují to titulky a jenom proto, že došlo ke kolizi mezi dvěma finskými piloty, ale takové věci se prostě stávají. Chápu, že se z toho média snaží udělat velkou věc, ale my se vynasnažíme, aby už se to neopakovalo. S Bottasem jsem nemluvil, nemám jeho telefon a ani si nemyslím, že ho budu potřebovat."
Šestatřicetiletý pilot rovněž dodal, že se nijak nehodlá zatěžovat názory, které ho pasují do role týmové dvojky u Ferrari. Na zmíněné akci podotkl, že u Ferrari už nepanuje politikaření jako dříve. Zároveň se odmítá zabývat kritikou své osoby: "Je mi jedno, kdo si co myslí. Nejdůležitější je, jakou práci pro tým odvádím. Já a Sebastian máme podobné představy o tom, jak společně pracovat a vylepšovat náš vůz, a to je podstatnější než to, co říkají lidé," sdělil Fin deníku Bild.
Španělskému periodiku El Confidental popsal, jaký má názor na různé spekulace, zda bylo od Ferrari rozumné s ním uzavřít smlouvu i na rok 2016: "Kdybych nebyl dobrý, tak v F1 dávno nejsem, tohe není charitativní spolek. Jsem zklamán, protože se spousta věcí nepovedla, ale pořád jsem na tom lépe než loni a jsem si jist, že příští rok to bude ještě lepší," uzavírá Räikkönen.
Ferrari ztrácí dech – při ideálních podmínkách na kolo nestačí na Red Bull, McLaren ani Mercedes a podle všeho drží až čtvrtou příčku ve výkonnostním žebříčku.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.