Opakované kolize jsou vždy vítaným tématem, nakonec z historie známe případy, kdy to málem vedlo k fyzickému řešení konfliktu, někdy dokonce soupeři skončili v nechvalně známém klinči.
Dvakrát se takhle střetli v roce 1974 Tom Pryce a James Hunt, po druhé nehodě budoucí mistr světa Walesanovi řekl, že mu přetvaruje ciferník. Dvakrát také sejmul Riccardo Patrese Ronnie Petersona, a když mu notně zavařil i v Grand Prix Švédska 1978, rozzuřený Švéd mu vynadal přímo na stupních vítězů.
Finský souboj ale Räikkönen už dále rozvádět nechce, ačkoliv zejména v rodné zemi obou pilotů se k němu stále hodlají vracet. Kimi však na akci Ferrari Finale Mondiali odrážel narážky na zvýšenou řevnivost. "Rozhodně to nemá nic společného s národností. Myslím, že se něco podobného mohlo přihodit s kterýmkoli jiným pilotem. Nafukují to titulky a jenom proto, že došlo ke kolizi mezi dvěma finskými piloty, ale takové věci se prostě stávají. Chápu, že se z toho média snaží udělat velkou věc, ale my se vynasnažíme, aby už se to neopakovalo. S Bottasem jsem nemluvil, nemám jeho telefon a ani si nemyslím, že ho budu potřebovat."
Šestatřicetiletý pilot rovněž dodal, že se nijak nehodlá zatěžovat názory, které ho pasují do role týmové dvojky u Ferrari. Na zmíněné akci podotkl, že u Ferrari už nepanuje politikaření jako dříve. Zároveň se odmítá zabývat kritikou své osoby: "Je mi jedno, kdo si co myslí. Nejdůležitější je, jakou práci pro tým odvádím. Já a Sebastian máme podobné představy o tom, jak společně pracovat a vylepšovat náš vůz, a to je podstatnější než to, co říkají lidé," sdělil Fin deníku Bild.
Španělskému periodiku El Confidental popsal, jaký má názor na různé spekulace, zda bylo od Ferrari rozumné s ním uzavřít smlouvu i na rok 2016: "Kdybych nebyl dobrý, tak v F1 dávno nejsem, tohe není charitativní spolek. Jsem zklamán, protože se spousta věcí nepovedla, ale pořád jsem na tom lépe než loni a jsem si jist, že příští rok to bude ještě lepší," uzavírá Räikkönen.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.