Trojnásobný víťaz 500 míľ Indianapolisu Helio Castroneves vyhlásil, že Formula 1 je iba kopa politiky.
Pre časopis Forbes Castroneves (pilot tímu Penske Chevrolet) vyhlásil: „Formula 1? To je iba jedna kopa politiky. Všetko je tam o politike. Každý šport má svoju politiku, to je zlé. Je to o tom koho poznáte, koho máte kontaktovať – o tom to všetko je.
Nikto sa nestará, či ste dobrý,“ vyhlásil Barzílčan. „Nikto sa nezaujíma, či ste osobnosť. Je to ako biznis v Hollywoode. Áno, presne tak to je.“
38-ročný víťaz "Indy" z rokov 2001, 2002 a 2009 Castroneves povedal, že zo všetkých súčasných jazdcov Formule 1 rešpektuje asi piatich. O tých ostatných nemá veľmi vysokú mienku.
„Myslím, že Alonsa, Felipe Massu - to je môj kamarát, Schumachera. Vlastne Schumacher už nejazdí, ale ... , myslím, že Lou ..., nie. Potom by som povedal ešte Sebastiana Vettela. A dokonca Marka Webbera, je to dobrý jazdec. Tak je to. Zvyšok sú len primadony a pokazené deti.“
Popritom Castroneves tvrdí, že negatívny názor na Formulu 1 nemá preto, že nedostal šancu uspieť aj v tejto motoristickej disciplíne. „Dostal som šancu, ale viac rešpektujem to, čo mi poskytol Roger (Penske). Lojalitu a neuveriteľný tím o ktorom nikdy ani nepomyslím, aby som ho zmenil.“
Bolo by možno zaujímavé poznať názory pilotov Formule 1 na sériu Indy.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.