Zdravím vás všechny. Jmenuji se Petr Zelinka a jsem provozovatelem zpravodajského serveru F1news.cz. A zároveň jsem spoluautor této diskuze, takže cokoli je špatně pište sem a nebo na e-mail redakce. Tím se přiznávám ke všemu, jsem vinen!
Samostatné téma DISKUZE zde založit nejde, protože jestli si vzpomínáte, měli jsme i "diskuzní fórum", ale nikdo ho nevyužíval, respektive cca v poměru 90:10 ve prospěch fóra pod články. Proto jsem založil tento článek, kde prosím pojďme racionálně diskutovat o tomto fóru. Ptali jste se, proč jsme vytvořili nové fórum. Je to prosté. Odešel od nás programátor, který byl podepsán pod minulým výtvorem a ten moc dobře nefungoval. Nechci jeho práci shazovat, byli jsme tehdy vděčni i za to, co jsme měli. Ale, bylo dost poruchové, zatěžovalo databázi apod. A nový programátor nemůže převzít cizí kód a pracovat na něm, tedy pokud není napsán tak, aby tomu porozuměl. A to nebyl, píši to otevřeně, protože si vás vážíme.
Stálo nás to dost úsilí a i peněz, aby to tady fungovalo a nezatěžovalo systém, navíc toto fórum nabízí i několik nástrojů redaktorům, ale i výhody registrovaným uživatelům. Jednu výhodu zmíním hned: Registrovaný uživatel bude jako první informován o novinkách na serveru F1news.cz a to s velkým předstihem. Prostě vám přijde od nás info mail. Pokud nespadne do spam koše :-)
Nemyslete si, že nesledujeme vaši kritiku. My se nezlobíme, nejsme "nafuněni" z vaší kritiky, nasloucháme a přijímáme ji konstruktivně. Věříme, že z kritiky se dá vybudovat funkční systém. Postupně vaše náměty a připomínky zapracujeme, ale dejte nám, prosím, malý "rest time" na zavedení fóra (zatím se prakticky testuje), sledujeme, jak funguje, jak píšete, co dělá problémy Petrovi a co redaktorům a co vám. A také na vzpamatování z nákladů. Nejsme podporování televizí a nebo velkým vydavatelstvím a musíme si na vše sami vydělat.
Vím, toto by vás zajímat nemuselo, ale to je prostě fakt. Holky a kluci dělají co mohou, aby jste vy čtenáři byli co nejspokojenější. Za realizační tým, který není moc vidět, tedy ta provozovatele mohu říct, že chceme dál vyvíjet jak stránky F1news.cz, tak i jeho diskuzi.
Opravdu, věřte, že vám budeme naslouchat, ale pouze většinové názory a nebo skutečně revoluční náměty můžeme uvést do života. Nemůžeme splnit všechno všem. Proto diskutujte, sledujeme vaše názory.
Děkujeme za vaši přízeň!
Petr ZelinkaF1NEWS.cz
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.
Oscar Piastri si ve Spa vyjel pole position pro sobotní sprint a znovu tak podtrhl formu, kterou McLaren předvádí v belgických Ardenách. Mladý Australan zvládl kvalifikaci nejlépe ze všech a do krátkého závodu odstartuje z čela startovního roštu.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.