 
            Sergio Pérez se ještě nesmířil s koncem své kariéry ve Formuli 1. Mexický pilot plánuje návrat na startovní rošt v roce 2026, kdy chce opět bojovat o pozice mezi nejlepšími.
Sergio Pérez se po odchodu z Red Bullu ocitl bez sedačky pro sezónu 2025, což je důsledek jeho neschopnosti vyrovnat se s Maxem Verstappenem během posledních čtyř let.
I přesto, že Pérez pomohl týmu získat titul v roce 2023 a vyhrál pět závodů, jeho forma v roce 2024 byla velmi slabá. Po chybách a pravidelných problémech v kvalifikacích skončil až na osmém místě v šampionátu.
Helmut Marko tvrdí, že atmosféra v Red Bullu se zlepšila po Pérezově odchodu, přičemž Liam Lawson nahradil Mexičana pro rok 2025. Pérez se však nevzdává a již plánuje návrat v roce 2026, přičemž jednání o jeho budoucnosti jsou v současnosti v procesu.
Cadillac oficiálně potvrdil svůj vstup do Formule 1 v roce 2026, čímž rozšíří startovní pole na 11 týmů – poprvé od roku 2016. Americká automobilka, podporovaná General Motors, bude zpočátku využívat motory Ferrari, než vyvine vlastní pohonnou jednotku. Příchod Cadillacu znamená nejen rozšíření startovního roštu, ale i další dvě cenná místa ve vrcholné motoristické sérii.
Mezi možnými jezdci pro nový tým se stále častěji skloňuje jméno Sergia Péreze. Mexický pilot, jenž po odchodu z Red Bullu hledá nové angažmá, má díky své popularitě v Severní Americe značnou komerční hodnotu.
Podle Jimmyho Moralese, šéfa týmu Escuderia Telmex, který Péreze podporuje, už probíhají první jednání s Cadillacem. „Důležité je, že má zájem. To mu dává klid, aby se mohl soustředit na výkon,“ uvedl Morales.
Sergio Pérez je jedním z hlavních kandidátů na sedačku v novém týmu Cadillac, který vstoupí do Formule 1 v roce 2026. Navzdory nepovedenému závěru působení v Red Bullu, kde v roce 2024 v posledních osmi závodech skončil jen jednou výše než desátý, má Pérez bohaté zkušenosti se středopolními týmy. Jeho výkony v Sauberu, Force Indii a Racing Pointu ukazují, že umí z méně konkurenceschopných monopostů vytěžit maximum – což může být pro Cadillac klíčové v jeho začátcích.
Mexičan však není jediným kandidátem. O sedačku v týmu už projevil zájem Valtteri Bottas, který jednal s šéfem Cadillacu Graemem Lowdonem. Zmíněno bylo i jméno Čou Kuan-jü a několik jezdců z IndyCar, včetně Coltona Herty a Kylea Kirkwooda, protože Cadillac údajně preferuje angažování amerického pilota. Výběr jezdců tak zůstává otevřený a vedení týmu bude mít náročné rozhodování.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.