Sergio Pérez se ještě nesmířil s koncem své kariéry ve Formuli 1. Mexický pilot plánuje návrat na startovní rošt v roce 2026, kdy chce opět bojovat o pozice mezi nejlepšími.
Sergio Pérez se po odchodu z Red Bullu ocitl bez sedačky pro sezónu 2025, což je důsledek jeho neschopnosti vyrovnat se s Maxem Verstappenem během posledních čtyř let.
I přesto, že Pérez pomohl týmu získat titul v roce 2023 a vyhrál pět závodů, jeho forma v roce 2024 byla velmi slabá. Po chybách a pravidelných problémech v kvalifikacích skončil až na osmém místě v šampionátu.
Helmut Marko tvrdí, že atmosféra v Red Bullu se zlepšila po Pérezově odchodu, přičemž Liam Lawson nahradil Mexičana pro rok 2025. Pérez se však nevzdává a již plánuje návrat v roce 2026, přičemž jednání o jeho budoucnosti jsou v současnosti v procesu.
Cadillac oficiálně potvrdil svůj vstup do Formule 1 v roce 2026, čímž rozšíří startovní pole na 11 týmů – poprvé od roku 2016. Americká automobilka, podporovaná General Motors, bude zpočátku využívat motory Ferrari, než vyvine vlastní pohonnou jednotku. Příchod Cadillacu znamená nejen rozšíření startovního roštu, ale i další dvě cenná místa ve vrcholné motoristické sérii.
Mezi možnými jezdci pro nový tým se stále častěji skloňuje jméno Sergia Péreze. Mexický pilot, jenž po odchodu z Red Bullu hledá nové angažmá, má díky své popularitě v Severní Americe značnou komerční hodnotu.
Podle Jimmyho Moralese, šéfa týmu Escuderia Telmex, který Péreze podporuje, už probíhají první jednání s Cadillacem. „Důležité je, že má zájem. To mu dává klid, aby se mohl soustředit na výkon,“ uvedl Morales.
Sergio Pérez je jedním z hlavních kandidátů na sedačku v novém týmu Cadillac, který vstoupí do Formule 1 v roce 2026. Navzdory nepovedenému závěru působení v Red Bullu, kde v roce 2024 v posledních osmi závodech skončil jen jednou výše než desátý, má Pérez bohaté zkušenosti se středopolními týmy. Jeho výkony v Sauberu, Force Indii a Racing Pointu ukazují, že umí z méně konkurenceschopných monopostů vytěžit maximum – což může být pro Cadillac klíčové v jeho začátcích.
Mexičan však není jediným kandidátem. O sedačku v týmu už projevil zájem Valtteri Bottas, který jednal s šéfem Cadillacu Graemem Lowdonem. Zmíněno bylo i jméno Čou Kuan-jü a několik jezdců z IndyCar, včetně Coltona Herty a Kylea Kirkwooda, protože Cadillac údajně preferuje angažování amerického pilota. Výběr jezdců tak zůstává otevřený a vedení týmu bude mít náročné rozhodování.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.