Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Lewis Hamilton znovu rozvířil debaty o možné budoucnosti Maxe Verstappena mimo Red Bull. Naznačil, že by nizozemskému rivalovi bez váhání doporučil Mercedes, pokud by se rozhodl změnit tým. Sám Hamilton v roce 2025 opouští stáj z Brackley kvůli nové výzvě ve Ferrari, přesto na svou bývalou stáj nedá dopustit, informuje Motorsport.com.
Spekulace o odchodu Verstappena z Red Bullu sílí už několik měsíců. Ačkoliv má čtyřnásobný šampion s týmem smlouvu až do roku 2028, v zákulisí Formule 1 se čím dál víc hovoří o tom, že by mohl využít výstupní klauzuli. Mercedes, hledající nástupce po odchodu Hamiltona, se jeví jako logická a ambiciózní volba.
Hamilton byl v minulosti hlasitým kritikem Red Bullu, zejména v období ostré rivality v letech 2021 a 2022. Nyní však připouští, že dřívější výrok o Red Bullu jako pouhé nápojové firmě ho mrzí. Uznal, že Red Bull postavil výjimečný tým a dlouhodobě dominuje šampionátu. I přesto by prý Mercedesu neváhal udělit pozitivní doporučení.
Sedminásobný mistr světa vyzdvihl zázemí Mercedesu, jeho inženýrský potenciál i pracovní kulturu. Podle něj jde o mimořádné prostředí pro každého jezdce, který chce bojovat o tituly. A právě to může být pro Verstappena v následujících sezonách rozhodující, zejména pokud Red Bull nepřinese výkonnostní zlepšení.
Zajímavé je, že sám šéf Mercedesu Toto Wolff v minulosti potvrdil, že se s Verstappenovým týmem opakovaně bavili. Wolffův zájem o Maxe je dlouhodobý a stále živý. Navzdory oficiálnímu mlčení obou stran je zřejmé, že kontakt mezi nimi existuje a že se v zákulisí připravuje půda pro možný přestup.
Verstappen byl ve čtvrtek před britským závodním víkendem na toto téma tázán přímo, ale odpověděl s úsměvem a vyhýbavě: „Kdo to říká?“ Po zmínce o Wolffovi už jen dodal: „K tomu nemám co říct.“ A právě tahle slova nebo spíš jejich opatrný tón naznačují, že možnost přestupu rozhodně není vyloučená.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.