Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Lewis Hamilton znovu rozvířil debaty o možné budoucnosti Maxe Verstappena mimo Red Bull. Naznačil, že by nizozemskému rivalovi bez váhání doporučil Mercedes, pokud by se rozhodl změnit tým. Sám Hamilton v roce 2025 opouští stáj z Brackley kvůli nové výzvě ve Ferrari, přesto na svou bývalou stáj nedá dopustit, informuje Motorsport.com.
Spekulace o odchodu Verstappena z Red Bullu sílí už několik měsíců. Ačkoliv má čtyřnásobný šampion s týmem smlouvu až do roku 2028, v zákulisí Formule 1 se čím dál víc hovoří o tom, že by mohl využít výstupní klauzuli. Mercedes, hledající nástupce po odchodu Hamiltona, se jeví jako logická a ambiciózní volba.
Hamilton byl v minulosti hlasitým kritikem Red Bullu, zejména v období ostré rivality v letech 2021 a 2022. Nyní však připouští, že dřívější výrok o Red Bullu jako pouhé nápojové firmě ho mrzí. Uznal, že Red Bull postavil výjimečný tým a dlouhodobě dominuje šampionátu. I přesto by prý Mercedesu neváhal udělit pozitivní doporučení.
Sedminásobný mistr světa vyzdvihl zázemí Mercedesu, jeho inženýrský potenciál i pracovní kulturu. Podle něj jde o mimořádné prostředí pro každého jezdce, který chce bojovat o tituly. A právě to může být pro Verstappena v následujících sezonách rozhodující, zejména pokud Red Bull nepřinese výkonnostní zlepšení.
Zajímavé je, že sám šéf Mercedesu Toto Wolff v minulosti potvrdil, že se s Verstappenovým týmem opakovaně bavili. Wolffův zájem o Maxe je dlouhodobý a stále živý. Navzdory oficiálnímu mlčení obou stran je zřejmé, že kontakt mezi nimi existuje a že se v zákulisí připravuje půda pro možný přestup.
Verstappen byl ve čtvrtek před britským závodním víkendem na toto téma tázán přímo, ale odpověděl s úsměvem a vyhýbavě: „Kdo to říká?“ Po zmínce o Wolffovi už jen dodal: „K tomu nemám co říct.“ A právě tahle slova nebo spíš jejich opatrný tón naznačují, že možnost přestupu rozhodně není vyloučená.
Carlos Sainz varoval Mercedes i George Russella v souvislosti s možným příchodem Maxe Verstappena. Naznačil, že taková změna by mohla zásadně narušit týmovou rovnováhu.
McLaren dorazil na britskou Grand Prix s novou podlahou a přepracovanými zadními brzdovými kanálky. Tato technická vylepšení mají týmu pomoci udržet si náskok v šampionátu jezdců i konstruktérů.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.