Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Kromě Ferrari představil i Racing Bulls speciální jednorázové zbarvení svých monopostů pro nadcházející Velkou cenu Miami, které se nese v tónech růžové a bílé. Isack Hadjar a Liam Lawson tak do druhého sprintového víkendu sezóny vyrazí s vizuálně zcela novým VCARB 02, jehož vzhled je inspirován novou letní edicí nápoje Red Bull s příchutí bílá broskev. Kromě samotných vozů oblékne tým i odpovídající růžové kombinézy a týmové oblečení.
Miami se postupně stává místem, kde Racing Bulls testuje své nejvýraznější vizuální nápady. Právě zde tým loni poprvé představil speciální zbarvení, které podle šéfa Petera Bayera nastavilo jejich směr: „odvážní, kreativní a připravení posouvat hranice.“ Od té doby tým pokračuje ve stejném duchu, výrazné jednorázové designy představil i v Singapuru a Las Vegas, vždy ve spolupráci s partnery a s pozitivním ohlasem od fanoušků.
Letos se však poprvé stal ústředním motivem designu konkrétní produkt. „Jde o vůbec první zbarvení Red Bullu inspirované plechovkou a zároveň o způsob, jak uvést novou příchuť na americký trh. A kde jinde to udělat než právě v Miami,“ uvedl Olly Hughes, marketingový ředitel Red Bull Technology. Podle něj si Racing Bulls už loni vybudoval pověst týmu s nejvýraznějšími designy na startovním roštu a letošní speciál na tuto image úspěšně navazuje.
Na výtvarné vlně se v Miami veze i tým Sauber, který uvedl svůj vlastní jednorázový vzhled inspirovaný místní uměleckou scénou. Monopost C45 sice zůstává věrný černozelené kombinaci partnera Stake, ovšem s novým kreativním pojetím. „Tahle livery není jen o vzhledu, je to oslava miamského tvůrčího ducha a naší snahy přinášet fanouškům nové zážitky,“ uvedl obchodní šéf Sauberu Stefano Battiston.
Oba týmy tak využívají Miami nejen jako závodní víkend, ale i jako příležitost oslovit mladší publikum a budovat svou značku způsobem, který přesahuje samotný výkon na trati. Ať už v růžové, nebo neonové, vizuální experimenty letos rozhodně přitahují pozornost.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.