Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Kromě Ferrari představil i Racing Bulls speciální jednorázové zbarvení svých monopostů pro nadcházející Velkou cenu Miami, které se nese v tónech růžové a bílé. Isack Hadjar a Liam Lawson tak do druhého sprintového víkendu sezóny vyrazí s vizuálně zcela novým VCARB 02, jehož vzhled je inspirován novou letní edicí nápoje Red Bull s příchutí bílá broskev. Kromě samotných vozů oblékne tým i odpovídající růžové kombinézy a týmové oblečení.
Miami se postupně stává místem, kde Racing Bulls testuje své nejvýraznější vizuální nápady. Právě zde tým loni poprvé představil speciální zbarvení, které podle šéfa Petera Bayera nastavilo jejich směr: „odvážní, kreativní a připravení posouvat hranice.“ Od té doby tým pokračuje ve stejném duchu, výrazné jednorázové designy představil i v Singapuru a Las Vegas, vždy ve spolupráci s partnery a s pozitivním ohlasem od fanoušků.
Letos se však poprvé stal ústředním motivem designu konkrétní produkt. „Jde o vůbec první zbarvení Red Bullu inspirované plechovkou a zároveň o způsob, jak uvést novou příchuť na americký trh. A kde jinde to udělat než právě v Miami,“ uvedl Olly Hughes, marketingový ředitel Red Bull Technology. Podle něj si Racing Bulls už loni vybudoval pověst týmu s nejvýraznějšími designy na startovním roštu a letošní speciál na tuto image úspěšně navazuje.
Na výtvarné vlně se v Miami veze i tým Sauber, který uvedl svůj vlastní jednorázový vzhled inspirovaný místní uměleckou scénou. Monopost C45 sice zůstává věrný černozelené kombinaci partnera Stake, ovšem s novým kreativním pojetím. „Tahle livery není jen o vzhledu, je to oslava miamského tvůrčího ducha a naší snahy přinášet fanouškům nové zážitky,“ uvedl obchodní šéf Sauberu Stefano Battiston.
Oba týmy tak využívají Miami nejen jako závodní víkend, ale i jako příležitost oslovit mladší publikum a budovat svou značku způsobem, který přesahuje samotný výkon na trati. Ať už v růžové, nebo neonové, vizuální experimenty letos rozhodně přitahují pozornost.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.