Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Předsezónní testy na okruhu Sachír začnou tuto středu a týmy využívají každou příležitost k přípravě na nový ročník. Filmovací dny, které letos sloužily i k oficiálnímu představení vozů, pomohly ověřit funkčnost monopostů a ušetřit čas při samotných testech, přičemž zbarvení bylo již odhaleno během akce v Londýně.
V pondělí představil poprvé na dráze během filmovacího dne svůj monopost AP25 Alpine, který pořídil několik pěkných záběrů nového monopostu, se kterými se následně pochlubil na sociálních sítích.
„Každý debut nového auta na trati je okamžikem hrdosti, takže velká pochvala patří všem v Enstone a Viry-Châtillon za jejich tvrdou práci při vývoji A525 pro tuto sezónu. I přes zamračenou oblohu a silný vítr jsme v Bahrajnu zažili úspěšný den, kdy si Pierre a Jack rovnoměrně rozdělili 200 kilometrů na trati,“ uvedl šéf týmu Oliver Oakes.
„Bylo důležité, aby si oba piloti vyzkoušeli monopost a získali první dojmy před třemi náročnými dny testů, které nás čekají na konci týdne. Určitě máme několik oblastí, na které se chceme zaměřit a dál je zlepšovat. Těšíme se na pokračování naší práce ve středu – ráno odjede Jack a odpoledne Pierre,“ dodal Oakes.
„Bylo důležité, aby si oba piloti vyzkoušeli monopost a získali první dojmy před třemi náročnými dny testů, které nás čekají na konci týdne. Určitě máme několik oblastí, na které se chceme zaměřit a dál je zlepšovat. Těšíme se na pokračování naší práce ve středu – ráno odjede Jack a odpoledne Pierre,“ dodal Oakes.
S vyjádřením nezůstal pozadu ani Jack Doohan. „Máme za sebou dobrý první den na trati v Bahrajnu a jsem si jistý, že celý tým cítí velké nadšení z návratu a je připravený na start nové sezóny. Pro mě to byl první shakedown v kariéře a byla to skvělá zkušenost – zvlášť jízda na trati spolu s filmovacím týmem! Auto se chovalo dobře, takže velké díky všem v Enstone a Viry-Châtillon za jejich čas a odhodlání při přípravě na rok 2025. Vím, že Pierre i já se velmi těšíme na středeční začátek předsezónních testů. Čekají nás tři náročné dny, během kterých musíme projít spoustou věcí, abychom A525 co nejlépe připravili na start sezóny.“
Ve stejný den, kdy měl filmovací den tým Alpine, vyrazil na trať také Aston Martin, který poprvé ukázal světu svůj nový monopost na dráze. Z této premiérové jízdy vznikla také řada snímků, které okamžitě obletěly sociální sítě.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.