Byl to souboj, který se táhl poměrně dlouho. Vpředu Ricciardo, za ním Stroll. Zatímco Sergio Pérez se přes pilota Renaultu bez potíží dostal, Kanaďan až do předposledního kola marně na Ricciarda útočil.
Jejich odstup nebyl velký, Lance Stroll disponoval možností používat DRS, přesto Australana nedokázal pokořit. Situace nabývala na vážnosti, protože zezadu se rychle blížil Lando Norris. Proto se Stroll při nájezdu do 70. kola rozhodl na konci cílové rovinky zaútočit na Ricciarda. Výsledek? Růžový Racing Point a žlutý Renault se ocitli za okrajem dráhy, ale Stroll se dokázal vrátit ještě před Norrisem, který hodlal využít výhody. Nakonec mu to nebylo nic platné, protože Lando ho dokázal v posledním kole zdolat.
Zklamání však neskrýval Ricciardo, který označil Strollův manévr za hodný trestu. Domníval se, že by měl být celý incident zkoumán ze strany FIA, ale ta se jím vůbec nezabývala. Daniel byl však přesvědčen, že byl značně znevýhodněn, když se musel vyhnout útočícímu Strollovi mimo trať a tím přišel o v té chvíli šesté místo.
"Nejdřív se mu nepodařilo dostat dopředu a oba jsme museli vyjet z trati. Vždy k sobě budu maximálně kritický, asi bych mu měl »zavřít dveře«, ale byl jsem přesvědčen, že se nemá jak dostat dopředu, proto jeho manévr považuji za zoufalý. Lando se blížil, takže musel něco udělat, jinak by ho předjel. Já byl na apexu, on do mě najel, takže bylo frustrující, že jsme ztratili pozici ve prospěch Landa. Předpokládal jsem, že se Stroll za mě zase vrátí, ale nestalo se tak... je opravdu škoda, skončit závod takhle," litoval po závodě Ricciardo.
Ricciardovo rozladění bylo pochopitelné, dokázal se více než dvacet kol bránit soustavným útokům Strollova Racing Pointu, ale v posledních dvou kolech se toho událo tolik, že se nelze divit případnému "přehlédnutí" ze strany komisařů FIA. Vždyť stačí vzpomenout na dramatický dojezd na cílové čáře.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.