Byl to souboj, který se táhl poměrně dlouho. Vpředu Ricciardo, za ním Stroll. Zatímco Sergio Pérez se přes pilota Renaultu bez potíží dostal, Kanaďan až do předposledního kola marně na Ricciarda útočil.
Jejich odstup nebyl velký, Lance Stroll disponoval možností používat DRS, přesto Australana nedokázal pokořit. Situace nabývala na vážnosti, protože zezadu se rychle blížil Lando Norris. Proto se Stroll při nájezdu do 70. kola rozhodl na konci cílové rovinky zaútočit na Ricciarda. Výsledek? Růžový Racing Point a žlutý Renault se ocitli za okrajem dráhy, ale Stroll se dokázal vrátit ještě před Norrisem, který hodlal využít výhody. Nakonec mu to nebylo nic platné, protože Lando ho dokázal v posledním kole zdolat.
Zklamání však neskrýval Ricciardo, který označil Strollův manévr za hodný trestu. Domníval se, že by měl být celý incident zkoumán ze strany FIA, ale ta se jím vůbec nezabývala. Daniel byl však přesvědčen, že byl značně znevýhodněn, když se musel vyhnout útočícímu Strollovi mimo trať a tím přišel o v té chvíli šesté místo.
"Nejdřív se mu nepodařilo dostat dopředu a oba jsme museli vyjet z trati. Vždy k sobě budu maximálně kritický, asi bych mu měl »zavřít dveře«, ale byl jsem přesvědčen, že se nemá jak dostat dopředu, proto jeho manévr považuji za zoufalý. Lando se blížil, takže musel něco udělat, jinak by ho předjel. Já byl na apexu, on do mě najel, takže bylo frustrující, že jsme ztratili pozici ve prospěch Landa. Předpokládal jsem, že se Stroll za mě zase vrátí, ale nestalo se tak... je opravdu škoda, skončit závod takhle," litoval po závodě Ricciardo.
Ricciardovo rozladění bylo pochopitelné, dokázal se více než dvacet kol bránit soustavným útokům Strollova Racing Pointu, ale v posledních dvou kolech se toho událo tolik, že se nelze divit případnému "přehlédnutí" ze strany komisařů FIA. Vždyť stačí vzpomenout na dramatický dojezd na cílové čáře.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.
McLaren vstoupil do víkendu na Hungaroringu ve velkém stylu a ovládl první volný trénink. Navázal tak na silný výkon z Belgie, kde tým rovněž patřil k nejrychlejším.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.