Nick Heidfeld se připojil k Bernie Ecclestonemu a nabádá Jensona Buttona k rozumnému přístupu dospělého chlapa. Jeho jednání ale dost možná není nezaujaté.
Button se snaží vyvázat ze své smlouvy s Frankem Williamsem a zůstat v BAR, vyhnout se tak odchodu z továrního týmu do soukromé stáje, i když s velkým jménem. Současný pilot Williamsu Nick Heidfeld jedná nejen s BMW, ale i s BAR, a právě na jeho místo by měl Button nastoupit.
"Kde budu příští rok jezdit záleží na Frankovi Williamsovi," prohlásil Heidfeld pro Autosport. "Já věřím tomu, že zde bude závodit Jenson. Má platnou smlouvu a měl by se chovat čestně. Jestliže ji nedodrží, znehodnotí to současný trh s jezdci a vnese do Formule 1 velký nepořádek."
Je jisté, že někdejší čest, výsada zlaté éry F1, je v dnešní době jen málo ceněná a šeky mají větší váhu. Buttonova snaha o vyvázání se z kontraktu s Williamsem je jasná a v jistých okolnostech i pochopitelná.
Mravokárství Nicka Heidfelda však není při přihlédnutí k jeho pozici až tak svaté. Nick byl před rokem bez závodní sedačky a nakonec se na něj usmálo štěstí v podobě továrního týmu BMW Williams. Bohužel však nemělo dlouhého trvání.
Nově se ale nabízí možnost odejít k silným "béčkům", tedy továrním týmům BAR a BMW. Poněkud mu však zavazí další B, totiž Button. Pokud by Brit zůstal u BAR, jedna závodní sedačka je pryč a pokud by Williams uplatnil na Heidfelda opci, protože příjde o Buttona, je pryč i druhá tovární sedačka, tentokrát v BMW...
Foto: BMW Motorsport
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.