 
            McLaren si díky zavedení rozpočtových stropů od příštího roku může podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka hodně polepšit. Obává se, že při změně dodavatele pohonných jednotek zneužije pravidly nepokryté oblasti.
Britská stáj podle něj bude profitovat z nových sportovních pravidel více než její soupeři. Zejména velké týmy jako Ferrari, Mercedes či Red Bull budou muset výrazně snížit počty svých zaměstnanců. Od příštího roku totiž do hry vstupují rozpočtové stropy ve výši 145 mil. dolarů místo původně schválených 175 mil. dolarů, navíc budou každý dalším rokem o 5 mil. dolarů klesat.
"Přechod McLarenu z motorů Renault na Mercedes jim může také pomoci obejít některé homologační pravidla a zasáhnout do oblastí, která jsou jiným zapovězena. Jsou tam díry," stěžuje si Helmut Marko na soupeře, jenž loni v šampionátu konstruktérů skončil hned za Red Bullem na 4. příčce.
"McLaren se přibližuje, jsou na tom dobře, pokud jde o personál a technologie. A od příštího roku budou mít konkurenceschopný motor. Ale nebude to záležitost jednoho roku," komentuje Marko možný skok McLarenu mezi špičkové týmy.
Jeho Red Bull se podle něj kvůli novým pravidlům bude muset zmenšit. Nelíbí se mu ani to, že hůře postavené týmy můžou příští rok strávit v aerodynamickém tunelu a při počítačových simulacích více času než ty rychlejší.
To se moc nezamlouvá ani Ferrari. Podle nich "by bylo lepší, kdyby se aerodynamický bonus svázal s rozpočtem spíše než s pozicí v šampionátu."
"Ti, kteří mají méně peněz, by mohli více testovat v aerodynamickém tunelu. Teď to bude tak, že některé týmy budou přemýšlet, jestli by nebylo lepší skončit v šampionátu na osmém místo na devátém místě, aby získali více času pro vývoj auta pro rok 2022 v aerodynamickém tunelu," dodává zástupce Scuderie.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.